Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '06

 
Kategori
Yılbaşı
 

2006 Biterken...

2006 Biterken...
 

Ben yeni hayatıma alışmaya çalışırken koca bir yıl bitmek üzere. Dün gece biraz yürüdüm Kordon'da. Düşünmek için.

2006 yılını düşünmek için. Neler yaşadığımı, kazançlarımı, kayıplarımı, hayallerimi, umutlarımı....

Yürürken uzun uzun düşündüm; bu yıl benden neler aldı, ben ondan neler aldım.

Bu yıl benden en sevdiğim 2 dostumu aldı. Gerçi o mu aldı yoksa zaten gitmelerimi gerekti onu hala bilemiyorum. Bildiğim tek şey; artık onlar hayatımdan millerce uzaktalar.

Ve artık yeni bir işim var.

Hep işsiz kalma korkusuyla yaşar dururdum. Bir gün İstifa etmek aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama oldu. Kaybetmekten korktuğum işimden kendi isteğimle ayrıldım ve anladım ki; korkularının üzerine gitmek gerekmiş. Şimdi kendimi daha iyi ifade edebileceğim, beni yansıtan, üretebileceğim bir işim var. Artık daha mutluyum.

Ve Aşk...

Hayatımda hiç eksik olmasını istemediğim Aşk! Benim tarafımdan 2006 yılında nasibini alan Aşk!

Artık Aşk için üzülmemeyi öğrendim. Biliyorum ki; o yine istediği zaman gelecek. Evet gitmesine ben karar verdim hatta Aşk bana belki birazda kızmış olabilir ama beni kırmayacaktır biliyorum. Kendine göre en doğru zamanda ve en doğru yerde karşıma çıkacaktır. Eminim...

Ve Milliyet Blog...

Hayatım boyumca hiç unutamayacağım hatıralar bıraktı bende. 2006 yılının en güzel olaylarından biri oldu benim için. Belki 2 tane dost kaybettim ama Milliyet Blog ekibi bana daha fazlasını kazandırdı. Milliyet Blog Ekibine çok teşekkür ediyorum hayatıma kattığı güzel dostlar ve hatıralar için...

Ve şimdi içimdeki boşluğun nedenini anlamaya çalışıyorum. Bir boşluk var içimde adlandıramadığım. Yerine birşey koyamadığım

Bir boşluk var...

Kaybettiklerimin boşluğumu o dolmayan yoksa yaşayacaklarımın açtığı yeni bir kapı mı?Henüz bilmiyorum.

Vedalardan hoşlanmam ama 2006'yı biraz buruk bitiriyorum. Her veda hüzünlü olur ama bu sefer benim için biraz farklı. Yeni hayatım heyecanlandırıyor beni. Bir dünya dolusu umutla karşılayacağım 2007'yi.

Umarım yeni yılda hepimiz için umut ve güzellikler dolu bir yıl olur. Kazandıklarımız kaybettiklerimizden fazla olur. Umarım bu yıl herşey gönlümüzce olur.

İyi yıllar....

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..