Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
Eğitim
 

2006 Mezunlarına, güle güle...

Selam size geleceğin Feride, Zehra, Aliye ve Sıdıka Öğretmenleri,
Selam size geleceğin Mansur, Mitat, Şefik ve Ömer Öğretmenleri,
Selam size geleceğin Müdür Yardımcıları, Müdürleri, Müfettiş Yardımcıları,
Selam size geleceğin Uzman ve Başöğretmenleri,
Selam size geleceğin Üst Düzey Yöneticileri,
Selam size geleceğin Akademisyenleri.

İlkleri başlatanlar bedelini öderler. Fakat, arkalarında bir yol açarlar. Kendilerinden sonra gelenler ise, bu yolu izlerler. Siz ki, bu alanda bir ilksiniz. Siz ki, Bilgisayar Destekli Eğitim ile Tam Öğrenme Kuramına göre yetişen nev-i şahsına münhasır öğretmen adaylarsınız.

Size hep güvendim ve güvenmeye devam ediyorum. Çünkü, “muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkmak” için çabalarken, önünüze çıkan engelleri aşma konusunda hep "birlik" oldunuz. Hele teknik bir arızanın, çalışmamızı engellediği bir gün, ben sinirden titrerken, siz olumsuz hiçbir şey olmamış gibi davranıp, “Canınız sağ olsun, teknolojide olur böyle şeyler” deyip, tüm sıkıntılarımı unutturdunuz.

İşte ben sizlere ziyadesiyle güvenmek için bu iki nedeni yeterli görüyorum ve Avar Öğretmenin sözleri ile sizlere “güle güle” diyorum.

“Uğrunuza serdiğim dört senenin kahırları, dertleri, cefaları ananızın ak sütü gibi helal olsun! Kalbimde sizin için burcu burcu tüten saadet ve bereket dilekleri köyünüze, mezranıza Allah’ın rahmeti gibi yağsın ve mes’ud olun…”
05.05.2006
 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..