Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

2007... 7'dim bitirdim...2008 aç kollarını biz geldik!

2007... 7'dim bitirdim...2008 aç kollarını biz geldik!
 

www_resimcity_com_lale_resimleri_3


Yılbaşı...

Sevgili dostlar..Hiçbirinizin ete kemiğe bürünmüş hallerini görmedim...

Bir ikisi hariç, seslerinizi duymadım...

Ama ya yürek...

İçimizden gelenleri parmaklarımızın ucundan aktaran hislerimiz, düşüncelerimiz, fikirlerimiz, paylaştıklarımız...

Epey bir profil çizdirdi...

Bugün;

Başım ağrıyor desem... Hepiniz yazacaksınız...

Babam hasta desem...Eminim ki, yapabileceğimiz birşeyler var mı? diye soracaksınız.

Evlendim desem... Aaaaaaa niye düğününe çağırmadın diye sersenişte bulunacaksınız.

Yani... Dardayım desem... Mesela...

Eminim ne kadar lazım diyeniniz olacak...

Kahrımızı çeken EDİTÖR'LERİMİZ...Sizler olmasaydınız...Bizler olmayacaktık...Başka yerlerde, başka yüreklerde...

Yooo ben burada olmaktan öyle kıvançlıyım ki...

Yada ben öyle hissediyorum...

6.Hissim kuvvetlidir...

Böyle dostluklarım var...

Sizlerin de kendinize göre hesabınız, kitabınız, dostlarınız, paylaşımlarınız vardır eminim..

Paylaştıkça ne kadar çok çoğaltımdayız...

Sanırım ben bunları 2007'ye borçluyum.

2008'DE DOSTLUKLAR, MUTLULUKLAR, SEVGİLER, NAİF YAŞAMLAR SAĞALTIRIZ HEP BERABER.

Katlanarak gideceğiz...

Ben bugün bunları düşündüm.

Sizlerden gelen mesajlara tek tek bireysel cevap yerine...

haykırıyorum!

HEPİNİZİ SEVİYORUM DOSTLAR HEPİNİZİ...

Not:Mesajlara cevabımdır...

Mesaj yazamadıklarıma iletimdir...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..