Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '07

 
Kategori
Özel Günler
 

2007 git artık yeter

2007 git artık yeter
 

YILBAŞI


Güle güle git 2007, tüm hayırlarınla çabuk gel 2008...

2007 yi ikiye ayırmak lazım, iyiler... kötüler

İyiler...
-Öyle ya da böyle demokrasi gereği yapılan seçimler sonucu, sevsekte sevmesekte AKP'yi iktidar yaptık.

İstesek de istemesek de yine demokrasi gereği meclis çoğunluğu Cumhurbaşkanı nı seçti.

Yine seçilen meclis Kuzey Irak'a pekeke için tezkere çıkardı.

İstesek de istemesek de yine demokrasi gereği DTP gibi kendisi apaçık söyleye mese de PeKeKe' nın adamlarını meclise soktuk.

Kimimiz evlendi, kimimiz çocuk sahibi oldu, bazıları dede, babaanne veya anneanne oldu. Hala oldu, enişte oldu...

Ezeli rakibimiz Galatasraya yeni stad temeli attık.

Akciğer Kanserini 2007'ye bırakmak istiyorum.
FENERBAHÇE miz yüzyüncü yılında ŞAMPİYON oldu..

Kötüler..

-Ben 2008 e girerken Akciğer kanseri ile girdim.
-28/12/2006 da kemoterapiye başladım.
-İşimden oldum.
-Bir çok insanımızı şehit verdik.
-Korkunç bir uçak kazasında 56 ölü verdik.
-Bir sürü alış veriş merkezi açıldı.
Toplam 60 gün(12 hafta) radyo terapi gördüm

Eksiklerim olabilir..Tüm Blog yazarı arkadaşlarıma, 2008 in başta SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR getirmseini diliyorum.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN


 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..