Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

2007 kaç gün çekti size?

2007 kaç gün çekti size?
 

Gökkuşağının renklerini hiç saymadığımı fark ettim bu yıl. Altından geçmek için kan ter içinde koşmadım bu sene ben. Yağmurda dolaştım ama üç kez. Birinde; elimde bira, ölmüş yapraklara basarak, orman kokusunu çektim üşümüş burnumla, ta ciğerlerime kadar...

Bu yıl da “off”um “ohh”umdan yine çoktu.

Alnımdaki çizgiler, yanağımdaki çizgilerden yine sayıca fazlaydı bu sene...

İki kez yazar arkadaşlarımla toplu görüşme heyecanı yaşadım. Yeni dostlar edindim bu yıl. Bir çok dost. Bir kaçını ise kaybettim.

İki kez cenaze namazı kıldım. Birinde ağladım.

Sarı şişkom ilk adımlarını attı. İlk dişini çıkardı.

Sem’in elleri ve yüzünün yarısı yandı. Küçük bir yangın tehlikesi geçirdi mutfakta. Hiç iz kalmaması tek tesellimiz... Ama çok acı çekti.

Umut’un dişlerini fare yedi. Gedik geme Umut oldu.

Kaç gün yaşadım bu yıl?

Hafızamı zorluyorum, duvara asmaya değer kaç fotoğrafım var 2007 den geriye kalan?

Kaç günün altını çizmişim, kaç günün üstünü?

Önce kötü anlarım...

Sanırım iki kez Umut, iki kez de Utku ateşler içinde sabahladı. En kötü anlardan biridir çocuklarınızın acı çekmesini izlemek. Bedenleri ateşler içinde yanarken çaresiz kalmak.

Sem’in acılı günleri ile beraber altı gün etti. Diğer hatırladıklarımı ekleyince bu yıl sekiz günüm kötü geçmiş.

Çamlıdere yaylasındaki çiseleyen yağmurda yaptığımız gezinti.

Sapanca gezimizi ve arkadaşlarımla birlikte geçirdiğimiz o harika günü nasıl unuturum.

Dostlarımla ve ailemle geçirdiğim toplam sekiz gün kadar. Kişisel olarak harika geçen gün sayım da altı. Demek ki bu yıl 14 muhteşem gün yaşamışım...

14 artı 8 eşittir 22.

2007 yılında hissederek yaşadığım gün sayısı 22.

Peki siz?

Kaç defa tutkuyla kendinizden geçtiniz?

Kaç kez gerçekten seviştiniz yaşamla?

Kaç gün dokunarak geçti size?

Kaç gece ‘hiç bitmesin’ tadındaydı?

Akan bir çeşmenin başında oturuyoruz. Çeşmeden akan su değil, kabımıza aldığımız su bizimdir. İçebildiğimiz kadarını yaşamışızdır çünkü...

Kabınız hep dolu olsun.

Akan suyu boşa harcamayın.

İçmedikleriniz bir yerlerde birikmiyor çünkü...

2008 dokunsun hepinize...

Alizarin’den sevgilerle...
 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..