Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

     
    Kategori
    Ekonomi - Finans
     

    2007 Temmuz seçimi

    Evet şu an için en çok sorulan soruyu ben de sorayım: 2007 yılı genel seçiminde hangi parti, yüzde kaç oy alacak?

    Az sonra...

    Beni ve herkesi ilgilendiren bu tarih olay gerçekten çok önemli ancak bu kadar da bu olayların üstüne gidip sabah akşam bunları konuşmak bunlarla yatıp bunlarla kalkmak ne kadar mantıklı sormak istiyorum..!

    Tamam biliyorum, önemli bir konu ama bu kadar da üzerinde durulmaması gerektiğine inanıyorum. Çünkü hayat devam ediyor dünya değişiyor, hergün farklı olaylar ortaya çıkıyor.

    Avrupa'da herhangi bir ülkenin herhangi bir seciminde acaba bu kadar yayın, reklam yapılıyor mu? Ben cevaplayayım; hayır.

    Olayın tabi bir de ikinci boyutu var bu işin bu kaos ortamında kimler, neleri ortadan kaldırıyor? Derin konu, bu kısmı geçeyim.

    Neyse Allah'tan 3 gün kaldı da bitecek bu sürecek. Ama bundan sonra bitecek mi? Hayır. Bu sefer de başlayacaklar hangi parti hükümet kuracak, hangi parti Cumhurbaşkanını seçecek ve bu böyle devam edip gidecek.

    Türkiye'de yaşıyoruz, kendi kendimizi yakıyoruz. Halbuki ülke olarak bir şeyler yapabilsek (futbol haricinde) ne iyi olurdu değil mi? Sadece bilim teknoloji alanında değil, tüm bilimlerde kendimizi dünyaya tekrar kanıtlayabilsek, herkes bizi konuşsa (Japonlar gibi) ne iyi olurdu, değil mi?

    Suni gündemlerden o kadar sıkıldım ki artık haber dinlemiyorum, seyretmiyorum, okumuyorum ve ben böyle daha mutlu oluyorum.

    Herkese hayatta başarılar diliyorum...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 241
    Kayıt tarihi
    : 19.07.07
     
     

    Merhaba ben, 1981 yılında Gaziantep'te doğmuşum. Tabi ben doğduğumu bilmediğim için sadece söylenenl..