Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

2008 e girerken

2008 e girerken
 

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN


2007 yılının son günlerini yaşadığımız şu dakikalarda Pink Floyd'un "TIME" parçası dinlerken sizlere seslenmek istedim. Bir göz açıp kapama süresinde geçti yine bir yıl. İnsanın yaşı ilerledikçe duygusallaşıyor, daha olgun bir gözle bakıyor dünyaya. Peki değişen insan yapısı karşısında dünya değişiyor mu? Yaşadığımız bu çağı geçmiş çağlarla karşılaştırdığımızda büyük gelişmeyi görmemek mümkün değil. Ama insanoğlunun aldığı yol, hiç tatmin edici değil. Çünkü, ders almama gibi inat var içimizde. Bencillik mi desek bilmiyorum, insanoğlu dünya üzerinde yaşayan en tehlikeli canavarlardan biri olma özelliğini hala koruyor. Doğayı koruma cabası, toplumların kavgası ve savaşı, paylaşılamayan topraklar, suikastlar var olmaya devam ediyor.
2008, 2007 den farklı olur mu ? Olmayacak herhalde. Yine şehit vereceğiz, yine suikastlar olacak, yine terör gündemde olacak, yine su sıkıntısı var olacak, yine geçim sıkıntısı çekeceğiz. Belirli olmayan tek şey sağlığımız ve ruh halimizin durumu. Umarım, sağlığımız ve huzurumuz 2008 de iyi olur. Elden başka ne gelir. Çok mu karamsarım. Yanılmayı çok istiyorum.
Led Zeppelin'in "Stairway to heaven" parçası ile yazıya son verirken (yinede) yeni yılınızı kutluyorum. Sevgi ile kalın...

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..