Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Eğitim
 

2008 sonbahar dönemi sınav soru ve cevapları yayınlandı

2008 sonbahar dönemi sınav soru ve cevapları yayınlandı
 

Resim Kaynak: www.osym.gov.tr


Bir Ales daha geride kaldı. Ben de sınava girenlerdenim. Ales'e katılım gittikce arttıyor. Bunda fen edebiyat mezunlarının öğretmen olabilmesi için gerekli olan ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisansın etkisi büyük. Benim düşüncem ve çevreden edindiğim izlenimlere göre;
Sözel, paragraf soruları biraz uzundu; ancak çok zor da değildi. Matematiğe zaman kendi açımdan az kaldı. İlkbahar dönemine göre, matematik biraz zor geldi bana.Sözel iyi geçti; ama matematik için bunu söyleyemem. Sorulara baktım, ea- almam gereken puan kritik, sözel benim için yeterli. Sayısal ve eşit ağırlık mezunları Ales'te daha şanslı diye düşünüyorum. Başarmak haketmektir. Herkes hakettiği puanı alır inşallah.. Başarılar.

2008 SONBAHAR DÖNEMİ SINAV SORU VE CEVAPLARI ÖSYM'nin aşağıdaki linkinde YAYINLANDI.

http://www.osym.gov.tr/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFF88F742D0D711251F5A3FB16E3E35EA9

 
Toplam blog
: 10
: 932
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

Rehber öğretmen-sosyolog, insan bilimlerini seven; sosyoloji, psikoloji ve pdr'ye karşı ayrı bir ilg..