Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Eğitim
 

2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılı başlıyor..

2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılı başlıyor..
 

ATAM,İZİNDEYİZ..


2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılı başlıyor..

Bazı okullar bir süre önce açıldı..

Birçok ilköğretim ve Orta Öğretim Okulu 24.09.2009 tarihinde açılacak..

Uzun bir yaz tatilini, Şeker Bayramını geride bıraktık..

Millet olarak acı, tatlı günlerimiz oldu..

Sel felaketinde birçok can ve mal kaybı oldu..

Terör,

Küresel mali kriz,

Açılım tartışmaları,

Ergenekon davaları,

Kazalar,

Siyasi tartışmalar,

Kardeşi kardeşe düşürme çabaları,

vb.....devam ediyor..

Ben, herşeyin daha güzel olabileceğine inanıyorum..

Yeni ders yılında tüm öğrencilere ve eğitimcilere başarılar dilerim..

Atatürk'ün açtığı yolda;

Laik,

Cumhuriyetçi,

Aydınlık bir Türkiye'de

Barış,

Birlik

Ve

Beraberlik içinde,

Kara bulutsuz,

Kara çarşafsız

Aydınlık günler dilerim..

Haydi gençler, bu güzel ülke sizlere emanet..

Başımız her zaman dik,

Elele,

İleriye, hep ileriye..

Ne mutlu Türk'üm diyene..

selma er..

Milli Eğitim Bakanı Sn.Nimet Çubukçu'nun 2009-2010 Eğitim Öğretim Yılı Mesajı aşağıdadır;

''Değerli Öğretmenlerim ve Kıymetli Veliler,

Yeni bir eğitim öğretim yılına başladığımız bugün çocuklarımızın heyecanını hep birlikte paylaşıyoruz.

Her geçen gün, bir öncekinden çok daha fazla bilgi ve beceri isteyen yaşamımızda, çocuklarımıza daha nitelikli bir eğitim vererek geleceğe hazırlamak en önemli görevimizdir.

İlköğretim, bireyin yaşamında temel eğitimin verildiği, bilgi, beceri, tutum ve davranışların kazandırıldığı, zekâ ve yeteneklerinin ortaya çıkarılarak geliştirildiği önemli bir süreçtir.

Çocuklarımızın ilgi ve kabiliyetleri yönünde hayata ve üst öğrenime hazırlanması ilköğretimin temel amaçları arasındadır. Bu amaçlarımızın gerçekleştirilmesi ise bilgi aktarmak yerine, bilgiye ulaşmanın yollarını araştıran, bulabilen, bilgiyi paylaşabilen, teknolojiyi üretebilen ve insanlığın yararına kullanabilen, dinamik, mutlu bir nesil yetiştirmekle mümkündür. Onların yaşamını değiştirecek biçimde atacağımız en küçük bir adım, bize koşar adımlarla geri dönecektir.

Cumhuriyetimizin kuruluşundan bu yana geçen zamanda eğitim sisteminin her tür ve kademesinde okul, öğretmen ve öğrenci sayısında büyük ilerleme sağlanmış, toplumsal ve bireysel yaşamda önemli rol oynayan eğitime olan talep her geçen gün artmıştır. Özellikle farklı eğitim uygulamalarının hayata geçirilmesiyle, dünya milletleri ile rekabet edebilen saygın bir insan topluluğuna sahip olma açısından önemli mesafeler alınmıştır.

Çocuklarımız ve yarınlarımız değerlidir... Bilgi, beceri, değer edinmiş, çalışkan ve üretken bireyler yetiştirmek çağdaş eğitim anlayışımızın bir gereğidir.

Kıymetli Öğretmenler,

Her alanda değişimi ve dönüşümü fırsat bilip gelişmenin yönünü ve niteliğini belirleyerek, bilim ve teknolojinin ekonomik ve toplumsal yarar sağlayacak şekilde yenilenmesini sağlayıp, dünyadaki saygınlığımızı artırmak en önemli görevinizdir.

Bu süreçte öğrencilerimizin zihinsel, sosyal ve duygusal yönden öğrenim hayatını hazırlamak ve sürdürmek siz değerli öğretmenlerimiz ve velilerimizin sorumluluğundadır. Her zaman olduğu gibi sizlerin desteği ile bu eğitim öğretim yılında da başarılara hep birlikte imza atacağımıza eminim.

Sevgili Öğrenciler,

Sizlerin gelecekte ülkemize yapacağınız katkıları görmek bizim için en büyük mutluluktur. Okulda hem yeni bilgiler öğrenecek hem de çok eğlenceli zamanlar geçireceksiniz. Başarıya ulaşmada en önemli unsurun düzenli ve sistemli çalışma olduğunu unutmayın. Size her zaman güvendiğimi bilmenizi isterim.

Sizleri iyi yetişmiş birer fert olarak modern bilime dayalı bilgi üreten ve bu bilgileri gelişen teknoloji ile ekonomik yararlılığa çeviren, öz güveni yüksek bireyler olarak görmekten onur duyacağım.

Ülkemizin geleceği, geleceğimizin güvencesi siz sevgili öğrencilerimiz;
Bütün bu amaçlarımıza ulaşabilmenin yolu, Ulu Önder Atatürk'ün de dediği gibi "TEK BİR ŞEYE İHTİYACIMIZ VARDIR; ÇALIŞKAN OLMAK".

Bu duygularla, 2009-2010 eğitim öğretim yılının çocuklarımıza, velilerimize, öğretmenlerimize hayırlı olmasını diliyorum.. Nimet ÇUBUKÇU. Millî Eğitim Bakanı.''

http://www.meb.gov.tr/haberler/haberayrinti.asp?ID=1563

http://www.meb.gov.tr/

selma er.

 
Toplam blog
: 90
: 2676
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Merhaba, Marmara Ünivesitesi İşletme Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum..