Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

2009 Blog hediyelerim!

2009 Blog hediyelerim!
 

Sevgi ve dostluğumuz daima kar beyazlığında olsun...


2008 Blog hediyelerim!

Bir yılı daha geride bırakırken MB ortamında hep birlikte yaşadığımız ve yaşattığımız güzellikleri şimdi harika bir paket yaparak, sizlere yeni yıl hediyesi olarak gönderiyorum. Lütfen kabul edin. Ne kadar güzel geçti bu yıl. Ürettik, sevdik, sevildik, aşkla eylem yaptık, paylaştık, sosyal sorumluluk bilinciyle evrensel katkılarda bulunduk, sanat ve kültürle beslendik, dostlarımızla zenginleştik, tasarımlarımızla dünyayı güzelleştirdik, birbirimize konuk olduk, konuk edildik. Yazılar yazdık, yazılar okuduk, yorumladık, her şeyden önce birbirimizi kazandık. Bu kazanımlarla dolu bir blog yazarak, bu yılı sevgiyle tarihin derinliklerine gönderiyor, yeni yılı karşılamaya hazırlanıyorum. Hayat arkadaşım Yeşim’de size dost selamlarını ve sevgilerini iletiyor. İyi ki varsınız, biz sizleri çok seviyoruz.

Alev Meisel ‘’ Paha biçilmez güzel bir ödül. Bizleri çok mutlu etti! Herkese nasip olsun! Sizlerle geçen kısacık zaman diliminin etkileri hala tazeliğini koruyor! Bunu nasıl başarabiliyorsunuz diye sormayacağım; Allah vergisi olduğunun farkındayım! Enerji verenler ve sömürenler! Biz şanslıyız, olumlu enerjiniz adınızı andığımız anda benliğimizi kaplıyor!’’

Kendimce ‘’ ‘İyi ki varsınız’ sözünü hak eden nadir kişilerdensiniz.’’

İlyas Bayram ‘’ Şile’de başlayan dostluk Yalova ve Ölüdeniz buluşmaları ile daha da pekişti. Sizi (ve tabi ki Yeşim Koç’u) tanımaktan dolayı çok mutlu olduğumu söylemeliyim. İyi ki varsınız.’’

Ezgi Umut ‘’ Şile toplantısı unutamayacağım güzellikleri ile hep belleğimde taşıyacağım anılar kattı bana. Şair Sema Çürük arkadaşımızın da içtenlikle yazdığı gibi bazı dostluklar vardır sık sık görüşülmese bile, uzakta olsak bile, yüreğimizde herdaim yeşil bahar dallarıdır.’’

Nihall ‘’ Sizinle dost olmak benim için ayrıcalıktır. Sevgilerimle’’

Narçiçeği ‘’ Ölüdeniz blog buluşması, hem benim için, hem de ailem için unutulmaz üç gün oldu. Orası bir bütün olarak sizlerle güzeldi. Zaman zaman aramızda konuşuruz. Şu an gitsek sizler olmadan aynı hazzı almamız mümkün değil. Çok eğlendik. Gezdik. Toplantının hakkını verdik. Bugün hadi yine gidelim deseniz aynı kadroyla ben varım derim. ‘’

Ömer Sebahattin Çetin ‘’ ve diyorum ki sevgili Bülent. ‘’ kalbin kadar temiz bu blogunda benim adımı da yazdığın için sana müteşekkirim. Sevgilerimle.’’

Gül’ün İçinden ‘’ Paylaşımların en güzeli bu. Adımı bir dost listesinde görmek çok onurlandırdı ve duygulandırdı beni. Paylaşımların hep sürmesi dileğiyle. Sevgilerle ‘’

Neşe Evrim ‘’ Sen güneşsin…. Kendi adıma ve Nihal, Vildan, Özlem adına bizi ısıttığın ve ışıttığın ve bu güzel duyguları açık yüreklilikle ifade ettiğin için çok teşekkür ederim. İyi ki MB var, iyi ki toplantılarımız var.. İyi ki dostlarımız var yaşamımızı ışıtan ve ısıtan. Yeşime ve sana sevgilerimle ‘’

Sema Şener ‘’ Ne güzel şeyler yazmışsın, yazdıkların benim duygularımı da yansıtıyor. İnanılmaz güzel dostluklar edindim ben de. Sen ve Yeşim de bu dostlardansınız. Lafta dostluklar değil bizimkisi ölene kadar sürecek dostluklar…’’

Meral Yağcıoğlu ‘’ Dost, arkadaş bulmanın zor olduğu bir ortamda yaşıyoruz… Benim için dostum diyebilmek ne güzel babam ve kendi adıma teşekkür ederim dostum arkadaşım. (babam sizden yakışıklı amaJ…darılmaca yokJ sevgi ve saygıyla’’

Homeros ‘’ Siz var ya… Yaşamın tüm renklerini üstün becerinizle gündelik davranışınıza yansıtabilen ender görülen insansınız. Sizi tanıdığıma çok memnunum. ‘’

Talip Bölükbaşı ‘’ Dost olmak… Hiç karşılaşmamış olsak da, dostlarınızın arasında bana da yer vermiş olmanız benim için mutluluk verici bir duygu oldu. Dostunuz olmaktan onur duyarım. ‘’

Yıldız Nihat ‘’ Doğrusunu isterseniz sizi tanımış olmak benim açımdan ciddi bir ayrıcalık. Özellikle o pozitif tutumunuz ve üretken kişiliğiniz hiç kuşku yok ki örnek alınacak bir özellik. ‘’

Coşkun Karabulut ‘’ Ne mutlu seninle dost olmak ve dostlarını tanımak. Sevgiler’’

Metin Topçu ‘’ …. Bu ne büyük mutluluktur. Yazmadığımı fark etmeniz bile çok güzel bir incelik… Moral verdiniz… Günlük koşturmalar ve çevreye olan sıkı bağlarım bir anlık siz saygı değer blog arkadaşlarımdan uzaklaşmama sebep oldu…’’

Ali Nail ‘’ … Hayatım boyunca yaşamı sizin kadar seven insan çok az tanıdım. Bulaşıcı bir mutluluğunuz var. Beni dostlarınızın arasına kabul ettiğiniz için onur duydum. Ben de sizin için aynı şeyleri düşünüyorum…’’

Sema Çürük ‘’ Sevgili arkadaşım, siz hiçbir zaman, eğer karşınızdaki de iyi niyetli biriyse ömür boyu zarar gelmeyecek sürekli kazanımlar sağlayacak bir dostsunuz. O benim toplantımda da ortamdaki gerginliğe izin vermeyip günün anlamını hatırlatıp pozitifliğinizi aktardınız ortama ve benim şiirlerimin resitalini yapmıştıkJ ‘’

Yağmur zamanı ‘’ Hani bir şiir var bilir misin bilmem? Çok eskiden bir arkadaşım hatıra defterime yazmıştı ‘’ gece perdesini indirip bir yıldızla iğnelendiği zaman..unutma; ben senin dostunum çok uzaklarda da olsamJ sevgi ve selamlarımla güzel insan.’’

Özlem Akaydın ‘’ Olmadı karşılaşamadık bir türlü. Gönüller bir olsun. Yazdıklarımızla paylaşıyoruz hayatı ve bu çok özel…’’

Serhatt ‘’ Sizinle tanışmak ve dostlarınızın arasında adımı görmek beni gerçekten çok mutlu etti. Umarım dostluklarımız baki kalır…’’

Feyhan ‘’ Hayat çok entresan… Niye dedim bunu? Açıklayacağım… Amaaa görüştüğümüz zamanJ ‘’

Beenmaya ‘’ …. Efendim ne demek o şeref ailemle bana aittirJ ‘’

Arif Öğütçü ‘’ Yazıların yaratıcılarıyla tanışmak şansına sahip olduğumuz dostluk toplantıları devam edecektir Bülent bey. Olağanüstü renkli kişiliklere sahip arkadaşlarımızdan bu sayede haberdar olduk çünkü, yaptığınız dans ve hep birlikte hoşça vakit geçirdiğimiz esprilerinizden yansıyan pozitif enerjiler hala üzerimizde, tekrar görüşmek dileğiyle…’’

Ayrıca yazı ve yorumlarıyla beni esinlendiren dostlarım Ayna, Beran Uzer, Arzu Pınar, Esma Kahraman, Rosemoon, Leyla Önder, Mehmet Eren, Müyesser Saka, Hasan Göksu, Zeynep Elif, Hangimsin Sen Benim, Uğur Yağmur, Martılar Özgürdür, M.Talip Girgin ve bu sayfaya sığmayacak kadar çok olan dostlarımla yeni bir yılı, güzel paylaşımlarımızla karşılamanın mutluluğunu yaşıyorum.

2008 yılı içinde blog yazarı dostlarımızdan Neşe Evrim, Sema Şener, Beenmaya, Güher, Sema Çürük, Osman Tinkir, Ruksan İldan ve Necip Köni bizi tasarım ve resim atölyesinde ziyaret ettiler ve birlikte çok güzel zaman geçirdik.

2008 yılı biterken anılarımızı yeniden tazelemek adına ve bana gönderilen bu muhteşem dostluk kelimelerini sizlere yeni yıl hediyesi olarak sunuyorum. Lütfen kabul edin. Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..