Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

2010-2011 Eğitim ve Öğretim Yılı Bugün Başlıyor !

Bugün okullu olduk

Sınıfları doldurduk

Yaşasın okulumuz

Yaşasın okulumuz

Okullar her açıldığında ayrı bir heyecan yaşarım.

O günleri, sevdiğim ve sevmediğim dersleri ve özellikle de ilkokul öğretmenimi hatırlarım!

Beni maymuna benzetmesini hiç unutmam!

Okulun tuvaletinde, ağlarken gördüğüm mutsuz yüzüm, bugün bile gözümün önünde..

O gün, nasıl da soğumuştum okuldan.

O soğukluğu, kolay, kolay, üzerimden atamamıştım.

Ta ki; yeni öğretmenim gelene kadar...

O günler, içimi acıtsa da yaşım ilerledikçe artan öğrenme isteği bana hep ''umut'' aşıladı.

Bazen, keşke sıfırdan, taa ilkokuldan, yeniden başlasam diyorum o okul günlerime...

En çalışkan öğrenci ben olsam..

Yıldızlı pekiyiyi kimseye kaptırmasam... :)

Okulda öğretmenim, evde bizimkiler; ''aferin'' deseler yine!

Geri dönülmez bir hayal işte.

Diyeceğim şu ki; bugün okullar açılıyor...

"2010-2011 Eğitim ve Öğretim Yılı", tüm öğretmen ve öğrencilerimize hayırlı olsun.

Başarı sizsiniz çocuklar.

Başka Başka

Galatasaray haftayı 3 puanla kapattı.

Teşekkürler CİMBOM.

Fatmagül'ün suçu ne?

1. Bölümdeki tecavüz sahnesi konuşula dursun, Fatmagül'ün suçu hala tespit edilemedi.

Demedi demeyin, ''vajinusmus'' yuva yıkıyormuş!

Türkiye’de cinsel sorun yaşayan erişkinlerin oranı yüzde 40-50’lere varıyormuş.
Ve bunun ancak yüzde 3-4’ü doktora başvuruyormuş. Vajinismus gibi cinsel ilişki kurulmasını engelleyen problemler boşanmaların önemli sebeplerindenmiş! Lütfen her türlü sağlığınızla ilgilenmeyi ihmal etmeyin ve en yakın sağlık kuruluşuna baş vurun.

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..