Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

2010'dan istiyorum...

Koskocaman bir gülümseme istiyorum yeni yıldan. Hayatımın hep bana gülümseyebilen insanlarla dolması için.

Huzur istiyorum yeni yıldan. En çok o zaman gerçekten gülümseyebildiğim için.

Sağlık istiyorum yeni yıldan. Sevdiklerimle daha güzel anları çoğaltmak için.

Aşk istiyorum yeni yıldan. Yaşadığım hayatı süslemesi için.

Sakinlik istiyorum yeni yıldan. Arada durup düşünebilmek için.

Güç istiyorum yeni yıldan. Her acıya daha sağlam durabilmek için.

Vefa istiyorum yeni yıldan. Unutulmamak ve unutmamak için.

Yeni bir ev istiyorum yeni yıldan. Hayatımdaki huzuru paylaşabilmek için.

Aslında yeni bir yıldan istediğim herşey, kendime söz verdiğim şeyler de olsa; kimilerine göre şans, kimilerine göre de maddi güçle olacak şeyler.

Ben sadece bendeki beni daha çok yaşayabileceğim yeni bir hayatın başlangıcı olsun istiyorum. Yeni yılda bunun için güzel bir bahane.

Haydi gelin hep beraber kahkahalarla girelim bu yıla. Ne de olsa herkes inanır ya nasıl başlarsa öyle gider tüm sene laflarına :)

Kendim için istediğim her şey, sizler için de gerçek olsun. Bu yıl umutlarınız ve hayalleriniz, eskisinden çok daha fazla ve gerçek olsun.

Hayal kırıklıklarımızı, acılarımızı, mutsuzluklarımızı ve istemediğimiz her şeyi bırakalım 2009'da.

Şimdi artık yürekten istediğimiz şeyleri gerçekleştirmek adına yeni bir yıla başlayalım birlikte.

Kocaman kahkahalarla başlayıp, sonuna dek gülümseyebileceğiniz; her ne olursa olsun gülümsemekten asla vazgeçmeyeceğiniz, umut ve hayallerinizi kaybetmeyeceğiniz, harikulade bir ömrün başlangıcı olsun 2010.

Mutlu seneler dilerim hepimize :)

 
Toplam blog
: 33
: 611
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Yazı genelde beni rahatlatır... Ancak yazabiliyorsam... Bazen içimde düğümlenir herşey... Bazen de ç..