Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

2010 Dünya Kupasını alacak ülkenin adını bul…

2010 Dünya Kupasını alacak ülkenin adını bul…
 

"Her zaman herkes bana tekme atıyor" Resim int. alıntı


Şampiyon ülkenin misafiri ol!

İki haftalığına, iki kişilik tatil senin olsun.

Hadi be!

Olmaz öyle şey!

Bayram değil seyran değil…

Neden öpülüyoruz ince yerimizden kardeş?

Demeyin.

Siz beni dinleyin.

Bir şeyler planladık; bir şeyler biliyoruz elbet.

Loto toto haricinde tahminlerimiz tutar.

Diğer konularda; tahmin yeteneği başarılı sayılır da…

O konular da karın doyurmaz.

İşi sağlama bağlamak için kolektif bir çalışmaya; sağlıklı bir konsültasyona ihtiyaç vardır derim ben kendi adıma.

Futboldan anlamam demeyin.

Anlamayanların talihi yaver gider.

Vaktim yok, tahmin yürüteceğim diye bir ay boyunca maç seyredemem.

Demeyin.

(O zaten olmaz; sonuç belli olduktan sonra yapılan tahminlere bizim köyde şeylik denir.)

Var sayalım benim tahminim tuttu yanımda kimi götüreceğim…

Tasasına düşmeyin.

O konuda tamamen hürsünüz.

“Aşk evlilik kategorisi de olur alış veriş kategorisi de”

Ben ne yazanım ne de bir yazar; yazdıklarınızı okuya okuya divane olan bir okurum; benim tahminim tutarsa…

Tatil ödülümü elimden almayacağınız ne malum?

Demeyin.

Tabii ki alacağız. Dönüşte size ülkenin meşhur şeylerinden getireceğiz. Biz kul hakkı yemeyiz.

Milliyet Blok (yazan) üyeleriyiz.

Evet, konu anlaşıldı değil mi?

Lütfen tahminlerinizi kendi sayfanızda belirtmeyiniz.

Fikir benden; tahminler sizden…

Çok fazla yorum gider endişesi taşıyanlar birlik olsunlar biri yazmayı üslensin bir yoruma en az on ülke adı sığar. Böylece sorun ortadan kalkar.

Kafalarda: Kaçak yollardan kazanç sağlar mı sağlamaz mı düşüncesi yeşermez.

İsteyen telefon eder; isteyen mesaj çeker.

Sayfamda dile getiririm; şeffaflık adına…

Gölgede kalan yorumlar işe yaramaz.

Nemlenir rutubetlenir.

Nasıl olacak? Sponsorlar kimlerdendir?

Aklınıza takılan ne varsa sorun…

Yanıtlayalım.

Noterden onaylı

MB Yazanlarının doğru tahminini dünyaya önceden açıklayalım.

Tahmin tutmazsa…

Ne yapacağımıza o zaman karar veririz.

Bizim site kazanmalı derseniz…

Tahminleriniz lütfen.

Not: Yazanları denetimden geçirenler de oylamaya katılabilirler yalnız fikir bizden yani bendenizden geldiği için ödül oy birliğiyle alınacak karar sonucunda MB yazanlarından birine devredilir.

15. Haziran 2010 Salı

Alev Meisel İzmir’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..