Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

2010 Orhan Kemal Öykü 3. lük ödülümü almaya gidiyorum....

2010 Orhan Kemal Öykü 3. lük ödülümü almaya gidiyorum....
 

Çukurova Edebiyatçılar Derneği’nin, Ceyhan Belediyesi’nin desteğiyle bu yıl üçüncüsünü düzenlediği 2010 Orhan Kemal Öykü Yarışması’nda dereceye giren eserler belirlen

mişti. Duydunuz mu bilmiyorum. Bu arda bendeniz emel yani ezgi umut yarın 3.lük ödülümü almak için Adana'ya uçuyorum. Oldukça da heyecanlıyım.( Önce ödül sonra da uçak yüzünden...) Orhan Kemal gibi bir büyük yazarımızın adına verilen öykü ödüllerinde dereceye girmek de büyük onur , büyük mutluluk.

Doç. Dr. Ömer Uluçay, İbrahim Alp, H. Hüseyin Çabuk’tan oluşan Önseçici Kurul, gönderilen öyküler arasından yarışma koşullarına uygun olanları belirledi. İnci Aral, Hasan Özkılıç, Zeynep Aliye, Kemal Gündüzalp ve Zafer Doruk’tan oluşan Seçici Kurul’un yaptığı değerlendirme sonucunda ise Aysun Sezer’in Panovaroş adlı öyküsü birinci, Barış Ekti’nin Yazı adlı eseri ikinci, Hatice Emel Dinseven’in Cesu Vera adlı öyküsü ise üçüncülüğe değer bulundu. Çukurova Edebiyatçılar Derneği Orhan Kemal Özel Ödülü’ne ise Pelin Yılmaz’ın Saatli Maarif Takvimi adlı öyküsü layık görüldü.

Darısı öyküler yazan ve bu uğurda baş koyan tüm yazarlarımızın başına diyorum.

Bu bağlamda, burada Milliyet Bloglarda yaptığımız yazma okuma ve yorumlama edimlerinin de katkısı, gelişimimiz açısından azımsanamaz.

Cesu_Vera adlı öykü dosyamla aldığım bu derece beni çok sevindirdi.Onun için burada payşamak istedim yeniden.

5 öyküden oluşanCESU_VERA öykü doyam 65 A4 sayfası tutuyor .5 aralıkla yazılmış olarak.

Ödül Törenimiz 29 Mayıs 2010 Cumartesi, yani yarın saat 14.00'de Adana Çukurova Edebiyatçılar Derneği'nde. Adana ve civar ilçelerinde oturan ya da yolu Adana'ya düşmüş olan değerli dostları ve değerli Milliyet Blog yazarı arkadaşlarımı da eğer zaman bulabilirlerse yanımda görmüş olmak da ikinci büyük kazanım ve mutluluğum olacak.

ve yarın akşam Seyhan kenarında olacağız...

İlk kez gidiyor olduğum bu büyük kentimiz beni heyecanlandırıyor. İleride Hatay, Tarsus, Adana, Mersin bölgelerini özellikle bahar aylarında gezmek müzelerini ve ören yerlerini inceleyebilmek, ve Toroslara da çıkmak, orada yaşayan Yörüklerin şenliklerine katılmak da yakın gelecekteki planlarımız arasında.

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..