Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

2010 Yılı'na girerken...

2010 Yılı'na girerken...
 

Sabahın ilk kahvesinin tadına doyum olmaz...


Yeni yıl için yaptığım yaşam rotamdaki hedefler arasında Milliyet Blog’da ilginç moda haberlerinin yer alacağı bir moda ajandası formatında yeni bir oluşum (moda yazarlığı) yer alıyor. 2010, benim için bir ölçüde üç yıldır sürdürdüğüm markalaşma sürecinin dış dünyada test edileceği bir yıl olacaktır. Her yıl başında ana hedeflerimin eylem planlarını yeniden yenilemeyi alışkanlık olarak sürdürüyorum ve o yıl sonunda kendime ciddi bir performans testi uyguluyorum. Bu testin sonuçlarına göre kendi bireysel gelişimimde ve markamın oluşumunda zayıf yönleri güçlendirerek, daha iyiye ve daha ileriye gitmenin formüllerini buluyorum. Beni tanıyanlar bilir. Bireysel yaşam rotası dosyam, her yıl bir öncekinden daha çok zenginleşiyor. Yaşadığım yıllara dönüp baktığımda her eylemin bana nasıl bir zenginlik verdiğini arkadaşlarıma gururla gösteririm. Dilerim ki, bu dosya konusunda tetiklenirler, kendi yaşamlarının değerini, değerli yaşanmışlıklarla donatarak, yaşamlarına anlam katarlar. Bu bireysel yaşam dosyamda; değerlerim, inançlarım, profesyonel hedeflerim, içsel hedeflerim ve evrensel hedeflerim çok net yazılıdır. Aynı dosyada her yıl yenilenen eylem planı yer alır. Bu dosyada elde etmek istediğim yaşamın resimlerle bir kolajı yer alır. Aynı dosyada yer alan ağacımda ne kadar kırmızı elma, ne kadar sarı elma ve ne kadar boş elma var, bana ağacımın ne kadar verimli olup olmadığını ilk bakışta gösterir. Yaşam dosyamda katıldığım tüm etkinliklerin bir belgesi vardır. Geriye kaç yıl gidilirse gidilsin hangi tarihte hangi etkinliğin içinde olduğum, bu belgelerle kanıtlanabilir. Dosyamın arkasında üzerinde almak istediğim şeyin bir fotoğrafı olan zarflarım vardır. Bu zarflara kazandığım paralardan sık sık para koyarak, o elde etmek istediğim şeyi alabilecek maddi güce zevkli bir süreç içersinde kavuşurum. Bu maddi yükseliş, bana heyecan verir, daha fazla kazanmak için yeni projeler üretmemi sağlar. Yaşam dosyamda Yeşim Koç’un kaç yıl içinde nereye gideceği, hangi zirveye ulaşacağı çok net bellidir. Hem maddi hem manevi açıdan her adım planlı bir şekilde sürdürülür. O nedenle gelecek endişesi diye bir kavrama yer yoktur hayatımda. Ben sadece her güne, o gün için belirlediğim değerle başlar ve aşk’la eylem yaparım. Her sabah yatağımdan coşkulu bir şekilde kalkarım. Penceremden yeni doğmaya başlayan güneşime teşekkür ederim. ASTRONLP Uzmanı Bireysel Yaşam Koçu’m Bülent Göncü’nün danışmanlığında böyle bir yaşam seçimi yaptığım ve bunu başarıyla uyguladığım için mutlu ve gururluyum. Ayrıca sevgili Milliyet Blog arkadaşlarımın da bana pozitif katkıları için minnettarım . 2010 yılı hepimiz için huzur, başarı, zenginlik ve aşk ile dolu olsun.
 
Toplam blog
: 54
: 1526
Kayıt tarihi
: 21.06.07
 
 

23.05.1974 İstanbul doğumluyum. Mediha Yener Moda Okulu'ndan stilistlik ve modelistlik sertifikaları..