Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

2010 Yılının en büyük olayı!

2010 Yılının en büyük olayı!
 

2010 yılının en önemli olayı “Altın fiyatlarının tavan yapmasıdır” bence arkadaşlar!

Mart ayıydı sanırım! Altın fiyatları artmaya başlamıştı. Bekliyorduk bunu!

“ Evlenmeler başlayacak! Altının artması normal!”

“Evet!”

“ Hindistanlılar da altına meraklıdır! Asıl onların yüzünden artıyor!”

Bu insanlar niye yazın evlenirler bilmem!

Ben martta evlendim mesela!

Altın ucuzdu!

Öyle bir tesadüf olmuştu ki martın beşinde doğmuşum martın dokuzunda evlendim! Allah vere de martta ölmesem!

Kaynana, on bilezik, bir beşibiryerde, beş de tekli istemişti! Benim için hava hoştu ama annem karşı çıkmıştı buna!

“Olmaz! Siz asıl benim oğluma takmalısınız bunları! Aslan gibi oğlumu damat edeceksiniz!”

Bunda haklıydı!

Velhasıl işi beşe bağladılar!

Beş bilezik, bir beşibiryerde, beş de tekli!

Ben altına karşıyımdır! Alyans bile takmadım! Gören yanlış anlayacaktı!

“Vaay Ahmet seni de kaybettik bakıyorum!”

“Parmağıma ne bakıyorsun? Gönlüme bak gönlüme!” Mi diyecektim?

Dedim ya, bu yılın en önemli olayı bence altın fiyatlarının tavan yapması!

Elimi kolumu bağlıyor arkadaş!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..