Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

2011'e dair

2011'e dair
 

kendi albumumden


2011 yilinda, Cumhuriyetin degerlerini ozumsemis, ulkenin tamamini kucaklayan, ozgurluklere deger veren, demokrasiyi icine sindirmis, yolsuzluklara taviz vermeyen, laf cambazligi yapmayan, agzindan cikani kulagi duyan bir basbakan, oturdugu bakanlik koltugunun hakkini veren, devletini ve miletini seven, konulara hakim, dosyalari hasir alti etmeyen bakanlar, cozum ureten, zamanini secildigi bolgenin insanlari ve sorunlari ile geciren, genel baskan vekili olmayan milletvekilleri, yaptiklari elestirilerin yanina cozumlerini ureten muhalefet parti genel baskanlari, sadece devleti temsil eden valiler, hukukun ustunlugunu benimsemis, vicdanini satmamis hukuk adamlari...

Vatandaslarin haklarina sahip ciktigi, yasamayi sadece nefes almaktan ve karnini doyurmaktan ibaret goremeyen, biat kulturu ile yasamayan, sorgulayan, birbirlerine karsi saygili ve sevecen, ahlakini yitirmeyen, vicdanini korertmeyen, cevreye ve dogaya karsi, duyarli insanlar...

Huzurun hukum surdugu, cezaevlerinin bos oldugu, burokrasiden arinmis, bir Turkiye gormek istiyor insan.

Bu soylediklerime ben de inanmiyorum ama yinede yazmak istedim.
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...