Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

2012 – 2013 O Ses Türkiye Sezonu ( Video Linkleri Dahil )– TANITIM ( 1. BÖLÜM : 2012 Yılı Elemeler )

2012 – 2013 O Ses Türkiye Sezonu ( Video Linkleri Dahil )– TANITIM ( 1. BÖLÜM : 2012 Yılı Elemeler )
 

Sevgili Okuyucularım… Sitem www.hayatveinsan.com da yıl boyunca en sevdiğim ve en sık takip ettiğim şov programları olan Acun Medya’ nın O Ses Türkiye’ sini ve Yetenek Sizsiniz Türkiye’ sini elimden geldiğince her hafta tek tek izledim… İçlerinden kendimce güzel bulup, yorumlamaya değer olanlarını video linklerini eklemeyi ihmal etmeden özenle kritiğini yapıp yazdım ve siteme ekledim…

Bu yazı işte o yıl boyunca bin bir emekle takip edilen sezonun kritiklerinin tanıtım yazısıdır… Şu andan itibaren adım adım – ARŞİV – yan başlığı altında yarışmanın başladığı ilk haftadan itibaren gerçekleştirdiğim kritikleri, video dosyaları eşliğinde sitemiz Sizden Size’ de okuma imkanı bulacaksınız… Tümünü beğeneceğinizi ve içinden kendi seçkilerinizden oluşacak farklı bir arşiv oluşturacağınızı düşünüyorum…

Böylece aynı zamanda, sevdiğiniz ya da desteklediğiniz yarışmacının ilk çıktığı noktadan finale kadar nasıl değiştiğini de bire bir izleme ayrıcalığına kavuşmuş da olacaksınız… Bu arada diğer şovları da ( Survivor , Ben Bilmem Eşim Bilir , Pop Star ) ayrıntılı olarak izlemeye ve sitem www.hayatveinsan.com da yazmaya devam edeceğim… Dileğim o kritik yazılarımı da aynı keyifle takip etmenizdir efendim…

İşte, aşağıda yazmaya ilk başladığım andan itibaren sitemde yer almış olan yazılarımın ana linklerini bulabilirsiniz… Amacım size takip edeceğiniz bir index sunmak…
Sevgi ve Saygılarımla... Fırat ÖÇAL
http://www.hayatveinsan.com/2012-2013-o-ses-turkiye-sezonu-full-arsivlik-kritik-yazilari-video-linkleri-dahil-tanitim-1-bolum-2012-yili-normal-sezon-elemeleri/
Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..