Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Sinema
 

2012 Dünyanın sonu!

Son zamanlarda Amerikan yapimi olan dunyanin sonuyla ilgili filmler artti. Bagimsizlik gunu, yarindan sonra ve simdi 2012. Bu yazim sadece kuru bir film anlatisi olmayacak. Dunyanin sonunu anlatan filmleri, icerikleri ile beraber derinlemesine tartisacagim.

Insanlik artik bu dunyanin her zaman ihtiyaclarimiza cevap veremeyecegini kavramis durumda. Dini kitaplar da gosteriyor ki insanligin ve dunyanin sonu elbet gelecek. Simdi sizden ozelestiri yapmanizi istiyorum. Dunyanin sonunun gelmesinde ne kadar payimiz var? Ne kadar kirlettik dogayi? Ne kadar fakirlere yardim etmedik? Ne kadar cimrilik, bencillik yaptik? Bunlari soruyorum cunku ''paylastikca mal, yemek, ev hersey bereketlenirmis'' derler. Biz paylasmayi ne kadar becerebildik? Bati ne kadar paylasti? Yasam alanlarimizi ne kadar koruduk? Eger yeterince paylasmamis ve cevremizi korumamissak, sona gelmemizden hepimiz sorumluyuz. Lutfen bunlari dusununuz..

Insanlarda artik bir farkindalik var. Toplum bilgilendikce daha cok dusunuyor. Zannediyorum ki bu tur filmleri yapan insanlar halka sonun geldigini anlatmak istiyorlar. Ve basariyorlar. Insani farkli dusuncelere itiyor. Bugun 2012 filmini izledim, tek kelimeyle harika bir yapim. Insani dusunmeye sevk ediyor. Gitmenizi siddetle tavsiye ederim. Ve son olarak bu filmden cikardiklarimi sizlere aktarmak istiyorum.

Hayatta hicbir zaman inancinizi kaybetmeyin. Umut herseydir, eger hicbirzaman umudunuzu kaybetmesseniz, ancak o zaman basarili olabilirsiniz. Ve hicbir zaman bencil olmayin. Birlikte calisin. Bu dunyada hicbir sey kalici degildir. Bunu hic bir zaman aklinizdan cikarmayin. Ve sevdiklerinize hemen ''seni seviyorum'' deyin cunku sonumuz yakin bu gidisle. Ve mutlaka bir delinin ayni zamanda bilgin olabilecegini, yani hic bir insanin disardan gozukdugu gibi olmadigini unutmayin.

Hayat mucizelerle doludur......

 
Toplam blog
: 18
: 696
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

18 Yaşında bir universite öğrencisiyim. Yazmayı seviyorum. Bu alanda kendimi geliştirmek için onl..