Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '12

 
Kategori
ÖSYS
 

2012 Ygs soru ve cevapları

2012 Ygs soru ve cevapları
 

Eğitim zor bir süreç.

Hele bizimki gibi, sürekli sınavlarla cebelleşen bir ülkedeyseniz,hayatınızın bazı bölümleri bu sınavlar hakimiyetinde geçecektir.

Sınavsız bir düzenin olması mümkün değil.

Hangi eğitim reformu yapılırsa yapılsın, hangi eğitim paketi torbadan çıkarsa çıksın;mutlaka sınav olacaktır,mutlaka insanlar birbirleri ile mücadele edip,bir yerlere gelmeye uğraşacaktır.

İnsanların gözden kaçırmaması gereken şudur:Eğitim ve öğretim hiçbir şekilde kişilerin insiyatifine veya bir kitlenin savunuculuğuna bırakılmayacak kadar evrensel temayüllerde yükselen bir değerdir. Ve çok önemlidir.

Toplumların ilerlemesi için nitelikli insanlara ve nitelikli iş gücüne ihtiyaç vardır. Bunun sağlanabilmesi için de gelişen bilim,teknoloji ışığında  her alanda eğitim programlarını üretecek akademisyenlere, uygulayabilecek hocalara ve imkanları sağlayacak kurumlara ihtiyaç vardır. Bir nev’i üçlü sacayağıdır. Herhangi birinin eksikliği onulmaz yaralar açar ki, sonrasında tedavisi zordur.

Fazla uzatmanın bir anlamı yok. Dileğimiz aklın ışığında bir eğitim sisteminin hakim olacağı ve gençlerin beynelmilel fikirlerle donatılacağı süreçleri yaşamaktır.

VE SEN SEVGİLİ GENÇ!

HAYATININ ZOR DÖNEMEÇLERİNDEN BİRİNİ YAŞADIN. BU SÜREYE KADAR NE KADAR EMEK VERDİYSEN ŞİMDİ ONUN KARŞILIĞINI ALACAKSIN.


HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

 

2012 YGS SONUÇLARI İÇİN:

 http://www.osym.gov.tr/belge/1-12673/gecmis-yillara-ait-sinav-soru-ve-cevaplari.html 

YGS VE LYS İLE İLGİLİ HER ŞEY İÇİN:

http://www.osym.gov.tr/belge/1-13245/duyurular.html 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..