Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

2013 de haliniz

2013 de haliniz
 

Söylerseniz hâliniz, elbet çıkar faliniz(!).

İster benim gibi hayvan burcundan olunuz, ister İkizler, ister Başak, ister Terazi, ister Yay, ister Kova burcundan olunuz; Allah size doğru, gerekli, yararlı, uyarıcı bilgi, şuur, akıl, anlayış, algılayış, iman, sağlık, adalet, ahlâk, dostcanlık, insancıllık, çalışkanlık, doğruluk, samimiyet, iyi niyet, güç, ihlâs, ihsan, duyarlılık nasip kısmet ederse 2013’de hâliniz çok mükemmel olacaktır.

Falinizi (!) ise bilmiyorum. Bunun için yorum yapamıyorum, kusuruma bakmayın.

Kısaca hâliniz ile faliniz (!) neye daha çok ilgi duyduğunuza göre değişecektir.

Cahil, okumuş cahil, cimri, zancı, önyargıcı, beleşçi, yalancı, gıybetçi, iftiracı, kibirli, bencil, salt çıkarcı, salt ideolojici, yüzsüz, ikiyüzlü olduğunuz sürece; gaflet ve dalâlette kaldığınız sürece hâliniz olumlu yönde değişmeyebilir.

Hayatınız olumlu yönde değişsin istiyorsanız “Hayatınız Değişsin” diye yazılarımı okuyabilirsiniz. Farkı fark ettiğiniz de ise hayatınız olumlu yönde değişime uğrayacak demektir. Bu ise arzunuza bağlıdır.

2013’teki maddesel ve manasal durumunuz geçmiş senelerden daha iyi olur, inşaallah.

Sana “Ağlaya ağlaya eski yıl, 2012 git!”; sana “Güle güle yeni sene, 2013 gel!” diyorum.

2012 Sana başka bir sözüm yok.

Hey, 2013! Gelirken de; eğer elindeyse bana ve dostcanlarıma sağlık, mutluluk, huzur, barış, adalet, hak, güvenlik, rahatlık, başarı, işçelerimizde kolaylık, hastalarımıza şifa, dertlilerimize deva, borçlularımıza eda, dostcanlarımıza muhabbet, kalplerimize duygu, beyinlerimize düşünce, dillerimize doğru Türkçe, yoksullara zenginlik, bekârlara evlilik, evlilere iyi geçim, eğitim ve öğretimdekilere zihin açıklığı, anlayış, algılayış, duyarlılık getirirsen iyi olur. Öyle gelirken boş gelmek hoş değil. Yoksa sana da “Hoşçakal!” derler.  

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..