Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '12

 
Kategori
Aksesuar / Takı
 

2013'de yıldızınız parlasın!

2013'de yıldızınız parlasın!
 

Yılbaşlarını hep sevmişimdir... İyi dilekler, kutlamalar ve hediyeler! Hatta hediye almayı o kadar severim ki, başkalarına alırken mutlaka kendime de alırım:)

Bu yılbaşı için kendime aldığım hediye bir kolye! Günün modasına uygun, gündelik kullanılabilecek bir (!) kolyem olsun istedim! Günlük hayatımıza pırıltı katmanın en şık yolu pırlanta olduğuna göre kolye mutlaka pırlantalı olmalıydı.

Aslında bu yazımı bir araştırma yazısı olarak "internetten pırlanta alınır mı?" başlığı altında düzenleyecektim ama onu 2013'e bırakıyorum...Evet internetten pırlanta almanın incelikleri var gerçekten hatta son bir yılda beni bile şaşırtan (!) şeyler duyuyorum. Kendi açımdan herhangi bir yerden alacağım pırlanta için endişe duymam fakat bu rahatlığı sizlere tavsiye etmem kesinlikle.  Pırlanta alacak kişiler genellikle araştırma yapıp alışverişe çıkıyorlar. Sertifika sormaları gerektiğini biliyorlar. İşte problem burada başlıyor ! Sertifikanın "kuyumcu amca sertifikası" olmaması gerekiyor. Artık ülkemizde de uluslararası sertifika verilen kuruluşlar var, bunlar kullanılmalı müşteriye daha objektif kalite-fiyat vermek için.

Kendim için seçtiğim kolye www.fiemma.com 'dan... Model güzel, fiyat güzel ve mücevher sertifikası ile birlikte geldi daha ne olsun!

Yeni yılın gelmesini bekleyemedim hemen taktım!
Böyle minik şeyler sevmeyen annemin yorumu ise fazla söze hacet yok cinsten! -Küçücük olsun pırlanta olsun.

Herkese, sağlıklı, huzurlu, pırlanta gibi parlayan yeni bir yıl dilerim.


Sevgiler...

 

http://lussostyle.blogspot.com/2012/12/2013de-yldznz-parlasn.html

 
Toplam blog
: 45
: 3532
Kayıt tarihi
: 08.07.12
 
 

Jeoloji yüksek mühendisi, Lusso Danışmanlık kurucusu, doktora öğrencisi, fotograf, moda, luks, mü..