Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Kitap
 

2013 yılında kitap okuyalım

2013 yılında kitap okuyalım
 

2013 yılı kitap okuma yılı olsun diye kendimce önermiştim.

Doğru dürüst okunmadı bile!

Ancak edebiyathaber.net internet sitesindeki 31 Ocak tarihli haber beni haklı çıkardı.

Keşke çıkarmasaydı!

UNESCO bir araştırma yapmış.

(Yapmasaymış canım!)

Yapılan araştırmaya göre, Avrupa’da yüzde 21 olan kitap okuma oranı Türkiye’de on binde bir!

(Bana ne, kitap okuyup da başımız göğe mi erecek?)

Türkiye, kitap okuma oranında dünya ülkeler arasında 86. sırada.

(Ekonomimiz 17. sırada, o yeter bize!)

Yılda, ortalama 2.190 saat televizyon izliyoruz, 1.095 saat internette geziniyoruz, ama yalnızca 6 saat kitap okuyormuşuz!

(Hadi canım, televizyonla internet yeter de artar bize!)

Bir başka deyişle, yılda 91 gün televizyon izliyoruz, 45 gün internette geziniyoruz, ama yalnızca 6 saat kitap okuyoruz!

(Bak buna kızarım işte, hiç olmazsa yılda bir gün okuyalım!)

Bence, en iyisi birey olarak kitap okuma oranımızı yükseltelim!

Kendi kendimize!

Kim ne diyecek?

Kendim ettim kendim okudum deriz. 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..