Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

2013 yılından beklentilerim!

2013 yılından beklentilerim çok!

Damadım var ama gelinlerim yok!

Gelinler dediğime göre, anlamışsınızdır artık evlenmeklik iki oğlumun olduğunu!

Ertuğrul Ata daha küçük! Onu saymadım!

Ali’nin yaşındayken üç evlat sahibiydim ben!

Selami’nin yaşındayken iki!

Çocuklarım ülkemin saygın kurumlarında görev yapıyorlar şükürler olsun!

Geçen gün evde bir planlama yaptım!

“Herkes, her ay bir Cumhuriyet alacak, annenize verecek! Bakın yazıyorum deftere ha!”

Cumhuriyet altınının fiyatını sormalarından önerimi dikkate aldıklarını anladım!

Altı ayda on iki Cumhuriyet demektir bu!

Temmuzda Ali’nin yakasındayım!

“Altınlar hazır! Sen de hazır mısın?”

Yok desin de göreyim!

Dillere destan bir düğün yaparım! Ankaralı Ayşe de gelir!

Ankara oyunları kolay oluyor!

Ben bizim oyunları beceremiyorum! Kimine ayak uyduramıyorum, kimine de performansım düşük geliyor!

Zaten evlatlarım benim bu durumumu bildikleri için, gelinlerim büyük bir ihtimalle Karadenizli olmayacak!

“Babamızı yormayalım!” diye düşünmüşlerdir herhalde!

Favori bölgelerim Ege ve Akdeniz!

Evet!

Sıcak iklim ürünü gelinlerim olmalı!

Sonra, oyunları da kolay!

Durup durup hopluyorlar!

Sanırım bu Akdeniz bitki örtüsüyle ilintili! Biliyorsunuz maki kısa bodur ağaçcıklara denir!

Amaaan, anlayın işte!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..