Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
Yılbaşı
 

2014 Yılından neler istiyorum.

2014 Yılından neler istiyorum.
 

Bugün yılın son günü. Sabah günlük gazetelerden hepsinde 2014 den neler istiyoruz diye listeler döşenmiş bütün köşe yazarları.

Bir an bütün gazeteleri kapattım. Koltuğumda arkama yaslandım, gözlerimi kapattım ve ben 2014 yılından neler istiyorum diye düşündüm.

Sonra kalktım ve elime bir kağıt kalem aldım, isteklerimi alt alta yazmaya başladım. Tabii yazmadan önce masaya bir yanıma kağıt mendil destesini, bir yanıma da limonlu ıhlamurumu almayı ihmal etmedim. Malum 2014 e müthiş nezle giriyorum. Ihlamuru da hiç sevmem. Sanırım küçükken annem hasta olduğumda çok içirmiş ve ben bıkmışım ıhlamurdan.

İşte bu 2014 den beklentiler listemi sizlerle paylaşmak istedim. Pek sıralı değil isteklerim, aklıma geleni yazdım. Umarım evren onları gerçekleştirirken sıraya koyar.

Bu listemi seneye tabii yaşarsak tekrar gözden geçirmek istiyorum, hangileri gerçekleşmiş diye.

Öncelikle Sağlık istedim 2014 den. Kendim için, eşim için, çocuklarım, torunlarım ve tüm sevdiklerim için. Tabii herkes sağlıklı olamayabilir bütün sene. Hiç değilse tedavisi olmayan dert olmasın kabulum.

Sonra ülkem için huzur istedim. Ülkemde olacak huzur beni ve ailemi de olumlu etkileyecek biliyorum.

İnsanların her konuda çekişmemesini, birbirlerine hoşgörülü ve sevgi ile sakince yaklaşmalarını istedim.

Her televizyonu açtığımda bas bas bağıran, azarlayan, parmağını sallayan insanlar görmek istemediğimi yazdım listeme. Zira çocukluktan bu yana parmağını sallayan insanlardan nefret ederim.

İnsanların önce bakarım diye aldığı, sonra sokaklara saldığı biçare hayvancıklar için bir çözüm diledim.

Eşimin emekli olmasını, Üniversite yıllarından sonra yaşam gailesinden yarım bıraktığımız gezilerimizi el ele yapmayı diledim.

Gazetelerin 3. sayfalarında eşleri, babaları tarafından öldürülen, şiddet gören kadınların artık olmamasını diledim.Kadınlar ve çocuklar, daha doğrusu bütün insanlar eziyet, şiddet görmesin.

Karadayı ile Hakime Hanım kavuşsun. Sanırım onlar Mayıs 2014 de kavuşacaklar zaten değil mi?

Tüm dünyada savaş, olmasın, insanlar ölmesin.

Tüm sevdiklerim hayal ettikleri, planladıkları herşeye kavuşsunlar. Çok mu büyük istek acaba.

Bacağımdaki tendom arızası geçsin. Babaannem yaşın kadar sürer dertler derdi. 67 yaşındayım. 67 günde geçer mi ?

Liste gittikçe uzuyor. Artık kısa kesmek lazım istekleri. Sonra gerçekleşmezler.

Bakalım gelecek yıl bunlardan hangileri gerçekleşmiş.

  

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..