Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '16

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

2015 diriliş

2015 diriliş
 

Hey 2015 sen nasıldın öyle...? Karma karışık bir yıldın. Üzüntü mü, sevinç mi yaşadım bilemedim. Gidişini kutlamalı mıydım? Seni geride bırakıcak olmamı kutlamalı mıydım? Bak güzel şeylerde verdin bana, hadi ben unutmayayım da sen anı olarak kal emi...
 
Ben senin beni itişlerine alıştım ki, her yere düşürüşünde bir kez daha güçlendim. Her seferinde düştüm ama tutunarak kalktım. Hatta bu yıl beni uçurumdan attın diyebilirim. Tam umutlandım, yine yerlerde buldum kendimi. Her seferinde bu kadar acımasız olmak zorunda mıydın? Her dokunduğum dalı kırmak, her içtiğim suyu kurutmak zorunda mıydın? Bir detayı gözden kaçırdın ey 2015, kırdığın her dalımın bir kökü vardı, bir çınarı...Her içtiğim suyun bir kaynağı, unuttun mu bu kaynakları da sen vermiştin bana? Dalga geçer gibi oynadın benimle ey yıl...
 
Bir yola çıktım, uzunca bir yol aldım. Gittim gittim ama yine yolda kaldım. Hiç olmayacak bir şekilde kapadın yolumu. Umudumu, hayallerimi almaya çalıştın. YILMADIM...! KALKTIM! Sonra yolumu değiştirdim. Planlarımı değiştirdim. A planım bozuldu, B planıma geçtim. B planım gitti, C ye geçtim. Harflerim bitse de, oturdum yeni bir plan yarattım...! Unutma, İnsan beyni, aklı ve düşünceleriyle her şeyi yapabilir. Yaptım...! Yine bir plan yaptım. Uğraştın, sende yılmadın. Onu da yıkmaya çalıştın. Onu da yıkmayı başardın ey 2015. İçimden söylediklerimin bir tarifi olamaz ancak benim gibi bir yıl geçirenler beni anlayabilir. Artık o yolu kullanmayı bıraktım. Artık plan yapmamayı öğrendim. Akışına bıraktım ama çabamı yitirmedim. İlk fırsatta seni alt edeceğim emin ol 2015.
 
Son olarak, Güzel bir işe girdim. Hani yıkacaksın ya hayallerimi almaya çalışacaksın. Biliyorum yaparsın. Ama ilgilenmiyorum ki :) Çünkü beni yer yıkışında, kalkmayı öğrendim. Her düşüşümde güçlü olmayı...! Kendime seçenekler yaratmayı ve ayakta durmayı öğrendim.
 
Sana yenildim belki ama ben yaşamayı öğrendim. Şimdi artık benim için bir hükmün yok 2015...! Hükümdarlığın buraya kadar. Yıl artık 2016 ve bu yıl yıkılışın, düşüşün değil, DİRİLİŞİN yılı olacak...! Sen de artık yaşattıklarınla yetineceksin üzgünüm :)
 
 
2015'i benim gibi zorluklarla geçiren, geçirmeyen herkese, 2016'nın Dirilişin yılı olmasını diliyorum. Sevgiler:)
 
Toplam blog
: 3
: 120
Kayıt tarihi
: 03.06.15
 
 

Yılların geçmemesini istememe rağmen 26 yaşındayım. Sonrasında her yaşın bana başka bir kapı açtı..