Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '15

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

2015 İBS Anne Bebek Çocuk Fuarından:))

2015 İBS Anne Bebek Çocuk Fuarından:))
 

Bu yılda İstanbul Anne bebek çocuk fuarında Lansinoh ile birlikteydim. 3 gün süren bu fuar benim için tüm yılın özeti gibi oluyor. Ne yaptım, ne kadar anne biriktirdim? hepsini toptan gördüğüm bir fuar oldu.

Emzirme danışmanı olarak pek çok anne ile anne sütü ve emzirme hakkında sohbet edip, danışmanlık verdim. Beni ziyarete gelen bebekler de hepsi ayrı ayrı güzellerdi.

Lansinoh emzirme ile ilgili çalıştığım, emzirme  döneminde sanırım hemen herşeyini kullandığım emziren anne dostu bir marka. Bu fuarda bunu ispatlamış oldu. Bu yıl İBS Fuarında anne dostu markalara ödüller verildi. Ödül verdikleri markaları anneler belirlemiş olması çok güzel. Yaptığınız işin sonucunu net olarak görüyorsunuz .

IMG_6749

 

Lansinoh HPA Lanolin Göğüs Ucu Kremi İBS Ödülleri'nde Annelerin Seçimi Ödülü'nü aldı. İBS Anne Bebek Çocuk Fuarı'nda yaklaşık 4000 annenin seçimiyle Lansinoh NaturalWave Biberon 'İnovasyon Ödülü'ne layık görüldü. Lansinoh, annelerin bebeklerini daha uzun süre emzirebilmeleri için onlara yenilikçi çözümler sunmaktadır. 

 

İBS Fuarı boyunca her gün seminerlerim de oldu. Bu seminerlere gelip beni dinleyen ve destek veren annelere ve arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Tüm Lansinoh ekibi de İBS Fuarı boyunca standa gelen bilgi alan, soru soran ve tanışmak isteyen herkese güler yüzle karşıladılar. Onlarla birlikte aynı ortamda olduğum ve beni de kendi ekiplerinden biri gibi karşıladıkları için başta Derya Hanıma ve tüm ekip arkadaşlarına çok teşekkür ederim:))

 

Umarım önümüzdeki yıl boyunca tüm annelere birlikte yardımcı ve destek vermek dileğiyle:))

 
Toplam blog
: 198
: 1218
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Ben  Bebeimgeliyor Doğuma Ve Bebeğe Hazırlık Eğtim Programlarından oluşan hamile eğitimleri verme..