Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

2015 yılında Milliyet Blog'a kaç kişi katılmış bilen var mı?

2015 yılında Milliyet Blog'a kaç kişi katılmış bilen var mı?
 

2015 yılında MB'ye kaç kişi katıldığını ben bilmiyorum. Ancak fihrist menüsünden tarayıp bulunabilinir. Bu da zor iş.

Bu  sorunun cevabını niye arıyorum diye sorarsanız, saptamak istediğim husus blog giderek gençleşir mi yoksa benim gibi yaşlılar cenneti mi olur?

Bir de gençlerden öğreneceğimiz çok şey var. Çağı yakalamak için gençlerin düşüncelerini bilmek gerek.

Yalnız sayı olarak değil, isim olarak da bilmek gerekiyor.

Yoksa gençleri nasıl takip edeceğiz.

Belki buna alternatif olarak da 50 yaş üzerinde olanları  da bilirsek, yani bir liste elimizde olursa, geçmişimizi de gençlere tanıtmak imkanı buluruz.

Esasında bu istatiki işlemleri bilen arkadaşlarımız vardır.

Ama cevap vermeye tenezzül edebilirler mi? Bilemiyorum.

Tabii ki yönetimimiz de bu sayıları çok iyi bilirler.Ancak onların vakitleri olmadığından bu gibi konularla uğraşmazlar.

Bu bloğu okuyan 2015 katılımlı arkadaşlar bana mesaj atarlarsa, ben de yayınlarım.

Elimizde eksikleri de olabilmesine rağmen bir liste mevcut olur.

Saygılarımla.

28 Haziran 2015

 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..