Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '15

 
Kategori
Kitap
 

2016 yılına yeni kitap projesi..

2016 yılına yeni kitap projesi..
 

Ömer Özdamar ne yapıyor son zamanlarda?

 

Düşünmeyi ve düşündüklerini yazıya aktarmaya çalışıyor..

 

Binleri bulan blog yazdım muhtelif sitelerde, ayrıca ‘’NORMAL ÖTESİ AŞK’’ ve ‘’NORMAL ÖTESİ AŞK 2’’ isimli uzun anlatımlı öykümsü-romanımsı kitaplarım vardır. En son 2014 yılında ‘’DÜŞ’e Yazdım’’ isimli DENEME kitabım basıldı.. Kısmetse 2016 yılında ‘’DÜŞÜNCEYLE DANS’’ adıyla yeni bir DENEME kitabım çıkacaktır..

 

Neleri anlattın yeni kitabında?

 

Gerçek yaşam, hayali yaşam kesitlerini bağdaştırmaya, uyumlaştırmaya çalıştım herhalde..

 

En önemlisi ‘’soru sormayı’’ yaşamanın temel ve birinci ayağı olarak gördüğümü hep düşündüm, hep vurguladım.. Soru sormayı senkronize biçimde ‘’DÜŞÜNCEYLE DANS’’ ritüeli haline soktum..

 

Sizin açınızdan bu kitapla, bir ilk gerçekleşecek galiba?

 

Doğrudur. Evet, bazı okuyucu dost ve arkadaşlarım 4.kitabın basımına katkı ve sponsor olmayı önerdi.. Ben de bu yeni kitabımın ilk sayfasını ‘’bu kitabın basımında katkısı olan okuyucu dostların, kurumların listesidir’’ şeklinde oluşturdum.

 

İlk sayfada şahıslar için örmeğin Abdullah Kesal …TL,

Kurumlar için örneğin PORTİSAN A.Ş.    … TL katkısı için teşekkürler yazılacaktır.

 

Katkı yapmaya istekli ya da sponsor olacaklar ne yapmalı?

 

Twitter, facebook, instegram ve mail üzerinden bana ulaşmaları yeterlidir..

 

Kulakları çınlasın! İzmir’den Yazar ve dostum İlyas Bayram abimle, polisiye ve macera kaleme alacağımı paylaşmıştım ancak başka bir yıla kaldı..

 

Yeni kitabınızın yazımında nereye kadar geldiniz?

 

Bitmek üzere sayılır..

 

O zaman kitabınızla ilgili birkaç ipucu alalım mı?

 

Hep farklı arayışlar içinde olduğumu okuyanlarımız tahmin ederler.. Ne zaman ki ‘soru sorma’’ yaşam biçimimiz olur, işte o zaman bence varabileceğimiz en uzak zirvedir..

 

Edebiyatın deneme kategorisi de soru sormayı kolaylaştıran bir araçtır. Okuyucunun kitabı hiç bırakmadan okuması için biraz uçuk, biraz meşrep, biraz ciddi, biraz gülmece, biraz düşünmece ama hep soru sormaca yazdım..

 

En önemlisi samimi ve dürüst olarak yaşamımdan kesitleri aktardım ki ‘’ne kadar duygudaş olabiliriz’’, göreceğiz, duyacağız, hissedeceğiz.. Ayrıca tarihe not düştüğüm kanaatindeyim. Çünkü 1970’li yılların benim nezdimde ve zihnimde nasıl yaşandığını anlattım..

 

Peki, kitap hangi yaş grubuna ve hangi okuyucu grubuna hitap ediyor?

 

Tabii ki yetişkinlere ve geniş-vizyon sahibi insanlar için kurgulandı..

 

Merak uyandıracak ne var?

 

Offf neler var neler.. Çocukluk anılarım tamamen gerçektir.. Herkesin merak edeceği nokta mutlaka vardır..

 

Yine gülmece, fıkra yer verdin mi?

 

Gülmeden olmaz..

 

Esas büyük sürpriz nedir?

 

Bu kitabın içinde uzun zamandır arşivimde bekleyen ‘’NORMAL ÖTESİ AŞK 3’’ ismiyle uzun anlatımlı öyküyü de bulacaksınız..

 

Vay be!

 

Önce zihniniz yorulacak, sonra bu güzel öyküyü okuyarak dinleneceğiz..

 

Bu da ilk olacak galiba.. Bir kitap içinde hem deneme hem de uzun anlatımlı öykü..

 

Aynen.. Kitabın ön kapağı ‘’DÜŞÜNCEYLE DANS’’, arka kapağında ‘’NORMAL ÖTESİ AŞK 3’’ isimleri olacak.. Belki edebiyat tarihinde ilk olacak..

 

Neden?

 

Çünkü edebiyatın 2 kategorisinde ve 2 isimle ama tek kitap..

 

Kolay gelsin.. Teşekkürler..

 

İletişim adreslerini verelim..

 

Facebook : https://www.facebook.com/omerozdamar62?ref=tn_tnmn

 

Twitter : https://twitter.com/omerozdamar

 

E-mail : homeros80@hotmail.com

 

İnstagram : https://instagram.com/omerozdamar/

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..