Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

2023'de Milliyet Blog hayali!

Hey genç adam, şu karşıki bankta oturan beyefendiye sorar mısın adı matrix miymiş?
O nasıl bir isim amca? Gavur mu bu adam?
Sen anlamazsın, bir sor hele!
Evet dedi ama demek hala tanınıyormuşum ha diyerek neden duygulandı onu anlamadım!
Seni okuru sanmıştır garip!
Ne bilsin eski defterlerin bir bir kapandığını!
Hey gidi günler hey, çağır bakalım şu koca çınarı hele!

Karşıdaki dede çağırıyor dersin, adım kırık kalem!

Vayy sayın yazarım, sen ha!

Dur dur koşma öyle, bastonu niye havaya fırlattın yawww!
Seni görünce dizlerimin bağı çözüldü mirim!

Nasıl tanıdın beni yahu?
Tahmin ettim sadece, emin olmak için az önce cebini çaldırıp kapattım ama sen anlamadın tabi!
Numaramı silmişsin anlaşılan!!

Yok yok eski telefonda kaldı numaran! Oğlanın aldığı alengirli telefona aktarmayı beceremedim!

Boş veer sadece sen değilsin unutan!
Başımıza gelenleri biliyorsun değil mi?

Bilmez miyim?

Epeydir kuşkulanıyordum zaten!
Anneler gününde gönderdiğim yazı babalara gününde ancak yayına alınmıştı!
Hoş benim için fark etmezdi, çünkü bana hem analık hem babalık yapmıştı rahmetli!
İstenmediğim yerde zorla kalacak değilim ya, sayfa mı sildim ben de!

Senden sonra ben yazmaya devam ettim bir süre!
Taa ki yönetimden kayıt yenileme mail’i gelene kadar!
Üç adımda blog yolcusu kalmasın diyorlardı açıkçası!
Hadi ya dedim, 657 ye tabi personel alıyorsunuz sanki!

İletişim fakültesinde internet yazarlığı bölümü açıldıktan sonra başladı her şey!
Okul ilk mezunlarını verdikten sonra da kapının önüne koydular hepimizi!
Hele bir de sömestr döneminde stajyerler hurra edince liste kabardı tabi!!
Alaylıların alayını sürdüler!
Karşı çıkan pankart açan arkadaşlar oldu ama biber gazı sıkarak püskürttüler!

Amacımız iki satırlık bonservis almaktı sadece!

İşe girmek için değildi canııım, hatıra olsun diye!!

Neyse bir gün anlarlar kıymetimizi!

Geçenlerde sayfalarda dolaştım şöyle bir!
Özellikle de blog kategorisini!
Adı değişmiş biliyor musun?

Hadi yaa, duygulandım bak şimdi!

Sende herşeye duygulanıyorsun be, öff!

Sıkı dur, söylüyorum!

"On yıl önce bugün" olmuş!!!
Mutlaka kopya çekiyorlardır köftehorlar!!

Ama olsun, sayfalara her baktığında insan kendini birden mutlu hissediyo beee!
Anılarımız aklıma geliyor en azından!

Çünkü bizdeki arkadaşlıklar gerçekti ve her anı ayrı ayrı güzeldi!
O kadarcık hatırımız olmasa bastonu havaya atmazdın yoksa!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..