Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '15

 
Kategori
Kitap
 

20.İzmir Kitap Fuarı ve tortuları..

20.İzmir Kitap Fuarı ve tortuları..
 

Peşinen şunu ifade edebilirim: Süper zaman geçti süper..

Gelelim fuar ve kitap dünyası hikayesine..

Takriben 48 saat süreyle kaldığım İzmir’de harika arkadaşlıklara, nefis dostluklara, farklı heyecanlara tanık oldum..

48 blog-yazar arkadaşımın ortaklaşa çıkardıkları ‘’ACIMADI Kİ’’ isimli çocukluk anıları kitabı görücüye çıktı.. Bu tecrübeyi yaşamış biri olarak hepsini baştan tebrik ettim.. Zor ve meşakkatli yola girdiklerini anımsattım.. Samimiyetle ve yüreğimden gelen sesle tekrar söylüyorum: Büyük emekle hazırlanan bu kitabın; edebiyat dünyasında hak ettiği ilgiyi ve değeri mutlaka alması, tek arzumdur..

Şahsen arkadaşlarıma tam destek verdim, fuarda kitabı satın aldım, en kısa sürede okuyacağım ve izlenimlerimi aktaracağım..

Ben ise ‘’DÜŞ’e Yazdım’’ isimli DENEME kitabımı bazı yazar dostlarıma ve arkadaşlarıma imzaladım, fotoğrafladım ve paylaştım..

Fuardan Agatha Christie’nin 3 kitabını satın aldım, dikkatlice okuyacağım..

Çünkü kafamda kurguladığım ve yazmayı düşündüğüm ‘polisiye-macera’ kategorisine yardımcı olacaktır..

 Parsellenmiş edebiyat dünyasında yer almak çok zor çok.. 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..