Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

21 GÜNDE DEĞİŞİM!..

21 GÜNDE DEĞİŞİM!..
 

Öncelikle şunu söylemek istiyorum…”Keşke yaşamımızı  değiştirebilmek için sadece 21 güne ihtiyacımız olsaydı…” ))

Yaşamı değiştirme, öncelikle kişinin kendi farkındalığını oluşturmasıyla başlıyor.

Yani kişi, “Hayatımda sürekli bir şeyler ters gidiyor. Acaba neden böyle? Bu olup bitenin benimle bir ilişkisi var mı acaba” diye kendi kendine sormaya başladığında, farkındalığını da başlatmış oluyor.

Kendi farkındalığını oluşturamayan kişi ise; hayatındaki mutsuzlukların sebebini dış etkenlere bağlıyor ve dolayısıyla da kendi farkındalığını oluşturamamış oluyor. Kurban rolünü seçerek bu rolün içinde bocalayıp duruyor.

Gelelim, yaşamını değiştirmek için, ilk önce bir farkındalık seviyesine ulaşmaya başlamış kişinin ne yapması gerektiğine…

İlk önce kendine sorması gereken sorular var elbet..

*Acaba benim hayatımda…………konusuyla ilgili neden sürekli böyle sonuçlar oluşuyor?  Bu konuda ben nasıl hissediyor ve dolayısıyla da nasıl davranıyor olabilirim?

Böyle bir soruyu kişi kendine sorduğunda, aslında içsel yolculuğunu da başlatmış oluyor.

Peki bu içsel yolculukta, kişiyi neler bekliyor?

Asıl önemli olan konu da bu…

Karşısına çıkacak olandüşünceler, (zihninden gelen konuşmalar) ve tabii ki hissiyatı, yanibilinçaltı.

Bu iki başlık, öyle önemli ki…

Kişi; zihninin yani bilincinin ve bilinçaltının tam olarak ne olduğunu  algılayamazsa, hiçbir şekilde kendine yardımcı olamıyor…

PEKİ NEDİR BU BİLİNÇ VE BİLİNÇALTI?

Bilinçaltının kendine ait bir zihni vardır. Sizin düşüncelerinizi ve kurduğunuz düşünce modellerini kabul eder.

Bilinçli zihnimiz ile kendimizi nasıl görüyorsak, bilinçaltı zihnimiz de bizi öyle görür.

Bilinçaltı tartışmaz. Bilinçli zihin ne buyurursa onu yapar.

Bilinçli zihin patron, bilinçaltı işçileridir. Kaptan ve mürettebat gibi.

Beyin ve omurilik, bilinçli zihin organlarıdır. 5 duyumuz ile çalışır. Bedenimizin hareketlerini kontrol eder. Bilinçli zihin dünyadan kavradığı bilgileri alır, gözlem-deneyim-eğitim aracılığıyla öğrenir.

Bilinçaltı sezgiler ile algılar, anıların deposudur. Gözle görülmeyen şeyleri görür, kulakla duyulmayan şeyleri duyar.

Bilinçli zihin ile, sınırlı olarak yaşamın bir parçasını görürsünüz. Bilinçaltı ise büyük tabloyu, bütünü görür.

Bilinçaltının gücü size ilham verir, rehberlik eder, hafıza deponuzdaki isimleri, deneyimleri ortaya çıkarır. Bedeninizdeki tüm hayati fonksiyonları denetler. Bütün soruların cevabını bilir. Zaman ve mekandan bağımsızdır. Tüm acı ve sıkıntıları nasıl gidereceğini bilir.

Bilinciniz korku, endişe, kaygılarla doluysa olumsuz duygular bilinçaltına bulaşır. Böylece bilinci;  panik, keder ve üzüntüyle doldurur. Bu durum da arşiv olarak bilinçaltında kalır. Arşivdeki kayıtlar bilinçaltı çalışmasına yönelik çalışmalarla ile iyileştirilebilir.

Bilinçaltının muhteşem, sınırsız bir zekası vardır ama yaşamımız boyunca bilinçli zihnimizle orada bir arşiv yaratmışızdır

Bilinçaltı 24 saat çalışır ve hizmetinizdedir. Gece siz uyuduğunuzda bilinçaltınızın sınırsız zekası ortaya çıkar, çalışmaya devam eder ve isteklerinizi emirlerinizi gerçekleştirir. Tüm dileklerinizin nasıl gerçekleşeceğini bilen bir depo, bir hazine odasıdır, yeter ki bilinçli zihninizle buna engel olmayın.

Tüm çözümler bilinçaltında vardır. Sadece çekip almasını bilmek gerekir. Sabah 6 da uyanırım derseniz, bilinçaltı, “ Patron sabah 6 da uyanmak istiyor.” der ve sizi otomatik olarak uyandırır.

Düşünceler bilinçaltına itildiğinde beyin hücrelerinde imgeler oluşur, bilinçaltına bir fikir gönderdiğinizde hemen harekete geçer. Çözüm bulmak için her şeyi yapar.

Güzel ve iyi yaşam ile ilgili fikirleri, dürtüleri, görüşleri, ilhamları yönlendiren her şey bilinçaltından kaynaklanır. Size hep yükselmenizi, ileriye doğru gitmenizi, geçiş yapmanızı, büyümenizi söyler.

Bilinçli zihin ile kendinize engel olmayı bırakmanız gerekir. Tüm çözümler bilinçaltınızdadır ve bilinçaltınızın gücü,  sizi gerçek kimliğinizle buluşturur.

Bilinçli zihin ve bilinçaltı birbiriyle uyumlu, birbirini tamamlayacak şekilde eş zamanlı çalıştığında sağlık, mutluluk, bolluk, huzur ve sevgiye kavuşursunuz.

Bilinçaltının bedende bulunduğu nokta solar plexus olarak bilinen midenin arkasındaki sinir duyumlarıdır. Bilinçli zihninizde yer alan ve gerçek olarak kabul edilen her düşünce, beynimiz tarafından solar plexusa yani bilinçaltı zihninizin beynine gönderilir, burada biçimlenir ve dünyada gerçek olarak karşınıza çıkar.

SONUÇ OLARAK; BİLİNCİMİZDEN GELEN DÜŞÜNCELERİN NE OLDUĞUNU VE BİLİNÇALTIMIZLA NASIL YARATIMA GEÇEBİLECEĞİMİZİ ŞİMDİ DAHA İYİ ANLAMIŞ OLUYORUZ…

PEKİ BU 21 GÜN ÇALIŞMASI NEDİR?

Yazımızın başında içsel yolculuktan bahsetmiştik. Artık bilinç ve bilinçaltımızın nasıl işlediğini de öğrendiğimize  göre;

Yaşamımızda olumlu ve güzel şeylerin olmasını istiyorsak; bilinçaltımızda olumlu kayıtlar oluşturmak gerektiğini ve bunun için de,  bilincimize olumlu düşünceler ekmemizin şart olduğunu kavramış oluruz.

İşte buradaki “ekme” sözcüğü, 21 günü tam anlamıyla ifade eder…

21 gün boyunca, aynı düşünceyi bilincimize ekmek, onun 21 gün sonunda bilinçaltımız tarafından gerçek olarak algılanmasını sağlar…

Bu ekme işlemi: Düşünceleri;  yazarak, sözcüklerle dile getirerek, dinleyerek,  imaginasyonlar kurarak,  (olmayan bir şeyi oluyormuş gibi hayal ederek) gerçekleşebilir.

21 gün olmasının fiziksel sebebi ise; “bir hücrenin yıkıldıktan sonra yeniden oluşması için tam 21 gün geçmesi” yasasına dayanır.

Biliyorsunuz, hücrelerimiz daima ölür ve yerine yenileri oluşur. Hücre öldükten sonraki oluşumu 21 gündür. Beyin nöron denilen küçük sinir hücrelerinden oluşur. Bu nöronlar diğer nöronlarla bir sinir ağı kurmak için, küçük dallara sahiptir. Bu sinir ağında, fikirler düşünceler ve hisler oluşturulur ve birbirine bağlanır. Hepsinin birbiriyle olası bir ilişkisi vardır. Bir nöronun yeni bir bağlantı kurma süresi 21 gündür. 21 günde hücre bölünmesi gerçekleşir.

Bir davranışı bir duyguyu, düşünceyi 21 gün boyunca devam ettirmek, kurulan yeni nöron bağlantısı sayesinde, o davranışın alışkanlık hale gelmesini, o duygu ve davranış halinde olmamızı sağlar.

21 GÜN ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR?

Aşağıda sizler için; hem rahatlıkla okuyabileceğiniz, dilerseniz ses kaydı ile, kendi sesinizden dinleyebileceğiniz ;  ilişkileriniz ve iş hayatınızla ilgili, düşünce yaratım modellleri yer almakta.

Hangisini ya da hangilerini seçerseniz seçin, sizin için en doğru olan o olacaktır…

AŞAĞIDAKİ  CÜMLE YA DA CÜMLELERİ BİR KAĞIDA YAZARSANIZ:

*21 gün boyunca;

Her akşam yattığınızda, uykunuz bastırmadan hemen önce! Sabah kalktığınızda uykunuz açılmadan hemen önce!

Sesli bir şekilde okumanızı ve olmuş gibi hayal etmenizi istiyorum.

AŞAĞIDAKİ CÜMLE YA DA CÜMLELERİ  OKUYARAK KENDİ SESİNİZLE BİR CİHAZA KAYDEDERSENİZ:

*21 gün boyunca;

Her akşam yattığınızda, uykunuz bastırmadan hemen önce! Sabah kalktığınızda uykunuz açılmadan hemen önce!

Dinlemenizi ve olmuş gibi hayal etmenizi istiyorum.

*Ben şimdi tüm yaşam alanlarımda uyum ve denge içinde olmayı seçiyorum. Ben merkezimdeyim. Sevgide kalmayı, sevgi dolu insanlarla sevgi dolu deneyimler yaşamayı seçiyorum.

*Ben şimdi benim bütünün ve herkesin hayrına olacak şekilde Tanrı’nın benim için arzu etmiş olduğu, ilahi planıma uygun, aile kuracağım kişinin hayatıma girmesine izin veriyorum ve kabul ediyorum.

*Sevgilim olan bu kişiyle yaşamış olduğumuz hayatı tüm güzellikleriyle, keyifle, neşeyle, mutlulukla sevinçle ve haz duygusu içinde yaşamayı seçiyorum.

*Birbirimizin enerjisini yükselttiğimiz, yaşamın tüm güzelliklerini ve keyfini birlikte paylaştığımız, aşkı, sevgiyi, cinselliği, yaşamımızın sonuna kadar büyük bir coşku ve keyifle, bolluk ve zenginlik içinde, her an artarak büyüttüğümüz bir ilişki yaşıyorum.

*İlişkimde, beraber yürümüş olduğumuz yolda el ele birbirimize destek, anlayış, kabullenme ve şefkatle; yaşamı sevgi, uyum ve denge içinde paylaştığım mükemmel, bütün ve tam olan kişiyi,  hayatıma mıknatıs gibi çekiyor ve bu kişiyle uygun zamanda evleniyor ve aile kuruyorum.

*İş hayatımda gerçek potansiyelimle var olmayı, içimdeki yaratıcılığı tam olarak kullanmayı, tüm yetenek ve becerilerimi beni zirveye taşıyacak şekilde mükemmel bütün ve tam olarak kullanmaya niyet ediyorum.

*İş hayatımda birlikte çalıştığım kişilerle aramdaki ilişkinin saygı, sevgi, huzur, mutluluk, uyum ve denge içinde birbirimizin enerjisini yükselterek başarıdan başarıya, zaferden zafere doğru koşarak Tanrı’nın beni arzu ettiği gibi görmüş olduğu kariyer zirveme ulaşmayı, keyifle yapmış olduğum bütün bu işlerden,  bolluk ve bereket içinde çok para kazanıp zenginliğimi yaratmayı seçiyorum.

*Biliyorum ve onaylıyorum ki ben ne iş yaparsam yapayım sevgiyle ve zevkle, kendim olarak en mükemmel işi yaparım ve benim vermiş olduğum hizmeti talep eden tüm insanlar akın akın bana gelir. Allah da bana yardım eder.

Not: Tüm 21 gün gün çalışmaları; sağlıklı bir ruh halinde olumlu sonuçlar getirir. Bilinçaltı travmalarına dayalı ruh hastalıkları ya da akıl rahatsızlarında bu tür çalışmalar, sonuca ulaşamazlar.

Bu durumlarda kişinin profesyonel bir sağlık desteği alması gerekmektedir.

MUHTEŞEM YARATIMLAR SİZLERLE OLSUN…

SEVGİLER…

AYŞE BURCU EREN 

www.ayseburcueren.com.tr

 
Toplam blog
: 29
: 635
Kayıt tarihi
: 27.07.14
 
 

Danışman, Eğitmen   ..