Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Mart '10

 
Kategori
Dünya
 

21 Mart Dünya Şiir Günü - ''Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim!...''

21 Mart Dünya Şiir Günü - ''Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim!...''
 

İnternet Alıntı


Bugün ''21 MART DÜNYA ŞİİR GÜNÜ'' kutlu olsun seven yüreklere...

Şiirleri de şiirleri yazan şairleri de yine en iyi şiirler anlatır.. Kırık dökük duygularımla yazmış olduğum ve adına ''şiir'' dedikleri; ''Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim!...'' adlı bir şiirimle kutlu olsun bu şiir günüde.. Evet ''Duyguların doğumudur şiir.''

''Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim!...''

Allah'ım üşüyorum.

İçim kışa döndü,
Aşkım kırıldı ruhumda..

Acılarım tutuştu,
Cehennem yanar san ki içimde,
Oysa cehennem ötesindeyim.

İliklerinden suyu çekilmiş
Mevsimim de ağaç gibiyim,
Hiçlik ötesi hissettiklerim..

Söz veriyorum!..

Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim.

Gözlerime öyle sürmeler çekeceğim ki;

Senden başkasını görmeyeceğim..

Ne olur!
Bir yudum sen içir bana
Senden başkasını söylemeyeceğim.

Sevdam da sensin
Yalnız gecelerimde sabahladığım da

Bir adım gelsem sana,
Biliyorum!

Boğarsın beni sana..

Şimdi;
Bir ılık rüzgar esse
Bütün adımlarımı alsan.

Sonra;
Sevgi,

Şefkat,

Sadakat ağaçlarının altında,
Sensiz bırakmasan.

Biliyorsun!

Kuş yuvam,
Hala tepemde
Gölge dinleniminde.

Allah'ım!

Beni senle.
Senden başkalarına yar etme.

(01.03.2005 /Antoloji kayıtlı: http://www.antoloji.com/siir/sair/sair.asp?sair=18898&goster=siirler )

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..