Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

21 Mart Dünya Şiir Günü için

21 Mart Dünya Şiir Günü için
 

Şiiri denizin derinliklerinden salınan dalgalara benzetirim. Şairin yüreğinin derinliklerinden dökülür imgeleri.

Şiir Şairin düş dünyası ile gerçek dünyası arasında bir köprü, bir yol, bir ışık…İçerisinde imgeleri vardır…

Yerel şairlerin dili ve gücü şiirde yeni çığırlar açmaktadır. Şiire daha yeni özgürlükler katmaktadır.

Şiirin söyleşilmesi, tartışılması gerektiğine inanmaktayım. Şair topluma sevgi ve barış tohumları eker.

Şair şiire emek, işçilik, duygu ve bir el verir. Şiir bir ustalık işidir. Şiirin özel bir duruşu vardır. Temelini sevgiden alır.

Şiir şairin algısal dünyasıdır. Şiiri anlamak gerek, şiiri sevmek gerek.

Yörem Yerkesik. Sandras dağının soğuk ayazları dökülse de ben yine de ille de Yerkesik  derim. Yöremin iki güzel şairi var. Şiirin ustası Mehmet Karabulut ve İbrahim Ergin. İbrahim ağabey aranızda.

Dostlarımdan bir fotoğraf Sanatçısı bir fotoğraf çekmiş. GÖKOVA’yı…

Eşsiz muhteşem yeryüzü cenneti GÖKOVA… Turkuaz renkli sularına pupa yelken açar dostlar. Koylarında melodiyi andıran suların şırıltısı.

GÖKOVA mavi düşlerin gerçekleştiği eşsiz cennet.

Yeniden sulara uzanıp giden düşlerin kurulduğu GÖKOVA’ya … Yıldızlar eşlik etti…

İzlediğim fotoğrafı şiire döktüm. Oldu mu bilmem? Ben içimi döktüm…  Fotoğrafçı  “çok özledim” diye başlık koymuş.

ÇOK ÖZLEDİM

Çok,  çok özledim

Özledim deli dalgaları

Mavileşinceye dek özledim

Sensiz mavi gökleri,

Mavi şiirleri

Delinircesine özledim.

Özledim seni

Özledim denize açılan

Dağlara kanat çırpan

Mavi şiirlere karışan

Seni özledim…

  

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..