Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '18

 
Kategori
Dünya Şehirleri
Okunma Sayısı
161
 

21 Yaşında Avustralya'ya Göç Eden Gencin Hikayesi

21 Yaşında Avustralya'ya Göç Eden Gencin Hikayesi
 

Görkemli günler ! Son zamanlarda Avustralya’da yaşam konusunda sıkça soru alıyordum. Tabi gönül ister ki ülkemizden hiç uzaklaşmasak  Ama ben yine de Avustralya’ya göç edeceğim diyorsanız, sizin için harika bir röportaj hazırladım.
 
Görkemliyollar’da tecrübeye dayanmayan yazı olur mu hiç ? Olmaz tabi, bende Avustralya’ya gidiş konusunu bilse bilse tam da bunu 20’li yaşlarının başında bunu gerçekleştirmiş Oya bilir dedim  Sizi Oya Baga ile tanıştırmak istiyorum. Kendisini instagramda uzun süredir takip ediyorum, hayallerinin peşinde başka bir kıtaya gitmiş ve orada tutunmayı başarmış ! Ayrıca Avustralya’da çalışmakla kalmıyor, geziyor, festivallere katılıyor, etkinliklere gidiyor, yani kısacası Avustralya’yı yaşıyor…
 
Anlatacaklarını hepimiz merak ediyoruz, başlamadan önce kendini anlatır mısın, Türkiye’deki hayatın nasıldı, neler yapıyordun ?
Herkese merhaba ! Ben Oya Baga, Kırklareli doğumluyum, 21 yaşındayım. Lise hayatımın son 2 yılını İstanbul’da bitirme kararı alarak İstanbul’a taşındım. Levent mesleki ve teknik anadolu lisesinde güzellik ve saç bakımı bölümünden mezun oldum, fakat sonrasında üniversite hayatına özel nedenlerden dolayı adım atamadım. Ben de meslek hayatıma erken başlayarak çeşitli güzellik merkezi ve klinikler de çalıştım mesleğimde kendimi kısa sürede geliştirdim
 
Peki nerden çıktı bu Avustralya’da yaşama fikri ? Herkesin ağzında dolanır ama siz nasıl gerçek bi plana dönüştürdünüz ?
Bu fikrin kahramanı Cenk.Birlikteliğimiz başladıktan bir süre sonra Cenk hep yurt dışında yaşamak istediğini hep dile getirirdi, o dönem yavaştan hayal kurmaya başlamıştık zaten Cenk Avustralya’ya gelme planlarını yapıyordu ve benimle gitmek istiyordu ikimiz de istekliydik karar verme konusunda çok zorluk yaşamadım herşeyden uzak huzurlu bir hayat istiyorduk sadece 
 
Avustralya’daki ilk günlerini anlatır mısın  Yepyeni bi dünyadaydın neler hissettin ?
Bu soruyu çok sevdim  bütün duygularımı aynı anda hissettiğim başka bir an daha hatırlamıyorum bu kadar heyecanlı hemde korku içinde olmamın tek nedeni yeni bir ülkeye taşınıyoruz diye değildi çünkü Avustralya benim ilk gittiğim ülke oldu ayrıca hayatımda ilk kez uçak deneyimi yaşamıştım benden daha heyecanlısı olamazdı herhalde 
 
Umutsuzluğa kapıldığın ya da “ben neredeyim, napıyorum” dediğin oldu mu ?
Bunu ilk zaten uçak kalkarken kendi kendime söylüyordum ‘’ ben ne yapıyorum??’’ diye nedenini bilmiyorum ama bunu kendime söylediğim oldu arada boşlukta hissettiğim oldu ama gelme nedenlerimi düşündükçe kısa sürede toparlandım.
 
Röportajın sonuna geldik, başka bir blog da görüşmek üzere :)
 
 
 
 
 
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 17
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 79
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim otuz beşten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıy..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster