Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '16

 
Kategori
Güncel
 

21. yüz yılın değerleri

Katılımcı demokrasi, insan hakları, aklın ve bilimin önderliği, evrensel hukuk, denetlenebilir olmak, şeffaf yönetim, her türlü bilgi ve belgeye ulaşılabilirlik, özgürlüklere saygı, basın ve düşünce hürriyeti, azınlık haklarının korunması, kadın ve çocuk haklarının gözetilmesi, sanata ve sanatçıya verilen değer, eğitim ve sağlığın parasız olması, çevre duyarlılığı, örgütlü toplum, sivil toplum kuruluşlarının yönetimde söz sahibi olmaları, milli gelirde eşit dağılım, ihtiyaç sahiplerine konutların ücretsiz verilmesi, fosil yakıtların terkedilmesi, yerini yenilenebilir enerjiye bırakması ( güneş ve rüzgar enerjisi ve elektrik enerjisi).

Şimdide ülkemizi yönetenlerin ve toplumumuzun değer yargılarına bakalım: Dincilik, mezhepçilik, ırkçılık, yerellik, bencillik, sanata ve sanatçıya hakaret, lümpenlik, tarikatlar, cemaatler, bilimin ve aklın yerini hurafelerin alması. 

Yukarıda saydığım değerlerin tamamı ortaçağ değerleridir. Günümüzde ortaçağ değerleri ile bir toplumun varacağı yer yok olmaktır. 

Bu anlayış sürerse ne yazık ki ülke olarak yok olacağız. 

 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..