Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '18

 
Kategori
Siyaset
 

21. yüzyıl Türkiye'si Böyle Olmaz

21. yüzyıl Türkiye'si Böyle Olmaz
 

Bakıyorum
Bakıyorum
Bakıyorum
Ülkemizin durumuna içim burkuluyor
21. yüzyıl Türkiye’si böyle olmamalı
Başta yönetenler ne yaptıklarını bilmiyorlar
Döviz kuru yükselişi şaşırttı onları
Enflasyondaki yükseliş daha da şaşırttı
Ne yapacaklarını bilmez hale geldiler
Bu durum da beni şaşırttı işte
Bir tarafta bu durumdan vurgun vuranlar
Stokçuluk yaparak yol bulanlar
Bir tarafta benim gibi şakın bir halk
Ne yapacağımızı bilmez haldeyiz
Kapanan iş yerleri gittikçe çoğalıyor
Bu işsiz sayısını arttırıyor bu da açlık getiriyor
Burada yapılması gereken
Piyasayı hareketlendirmekken yapılmıyor
Yapılmayınca durum daha da kötüye gidiyor tabii
Daha önce de yazdım
Keynesçi ekonomiye geçeceğiz
Memurlar vasıtasıyla piyasaya para süreceğiz
Alışveriş durgunluğunu gidereceğiz
Piyasa canlanacak işler yoluna girecek
Dış alımları gerekli olunca yapacağız
Bir de şu vurguncuları inlerinden çıkaracağız
Bunların satışlarını alabildiğine durduracağız
Bunu halk yapacak
Halk vurguncuların mallarını almayacak
Onların mallarını ellerinde bırakacak
Böylece onların akıllarını başlarına toplatacak
Bu arada iç üretimi hızlandıracağız
Dışarıya mal satacağız ekonomiyi büyüteceğiz
Büyüyen ekonomi duraksamayı giderecek
İşler yoluna girecek
Devlet işleri düzeltmek için mutlaka bilime yönelecek
21. yüzyılda güzel yaşam bilimsellikten geçer bunu bileceğiz
Dünya yaşamı mutlaka bilimle yol alır ve güzelleşir
Sonra şu iç ve dış barışı doğru yolla sağlayacağız
Ağız dalaşını kesinlikle bırakacağız işin oluruna bakacağız
AKP’nin şu CHP’ye sinirli bakışını durdurtturacağız
Ülkeyi yöneten parti barışı öne çıkarıp öyle yaklaşacak çevreye
Bağırtıyı çağırtıyı kesecek onların da kesmesini sağlayacak
Siyaset bağırtı çağırtı ile yol almaz alır denirse işte Türkiye
21. yüzyıla yakışan yönetme biçimi barış ve kardeşlik eksenindedir
Bunlar dayanışma yaratır dayanışma da gelişmeyi getirir
Ekonomi büyür insanlar işli kayıtlı olurlar sağlıklı yaşarlar
Ben ısrarla söylüyorum işte
Doğruya gel AKP ve onun Genel Başkanı
Sen doğruya gelirsen ülke doğruya gelir sorunlar çözülür
Bugün sen doğruya gelmediğinden sorunlar çözülemiyor
Ülke sorunlar yumağı halini alıyor
Doğruya gel
Doğruya gel
Doğruya gel AKP ve Cumhurbaşkanı
Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..