Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

23 Nisan Atatürk Sevgisidir

23 Nisan Bayramı

Tüm Ulusuma Kutlu olsun

 

Atatürk’üme sevgilerimi sunuyorum

Gönüller dolusu

 

Seni seviyorum Atatürk’üm

Seni seviyorum Atatürk’üm

Seni seviyorum Atatürk’üm

 

Benim sevmem yetmez tabii ki

Bütün Ulusum da en samimi şekilde

Sevmeli Atatürk’ümüzü

 

Bu insanlığın gereğidir

İnsanım diyen

Kadirbilirim diyen

Samimiyim diyen Türk insanı

Günümüzü bize

Hem de canı pahasına kazandıran

Sevgili Atatürk’ü

Sevmek hakkını vermek zorundadır

 

Onun hak ettiği tek değer

Türk’ün atası olmaktır

Ben onu böyle değerlendiriyorum

 

O

Benim için

Benim geleceğim için

Ve tabii Ulusumun geleceği için

En büyük değerdir

 

Onu

Öğrenmek anlamak anlamlandırmak gerekir

Türk gençliği bu yola girerek yol almalıdır

 

Odur

Türk soyunu geleceğe güzelce hazırlayan

Türk Halkına kendi kendini yönetme bilinci kazandıran

Dünyada birçok ülkeden önce ülkemizi

Cumhuriyet yönetimine götüren

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir diyen

 

Odur

Osmanlı Devletimizin dünyaya borcunu

Ih demeden ödeyip

Ülke insanımızı borç rezaletinden kurtaran

 

Odur

Kapitülasyonları fes edip  

Ülkeyi bağımsız ekonomiye geçiren

 

Odur

Çağdaşlaşmayı başlatan bunda yol alan

 

Odur

Milli sermayeyi

Milli işçi sınıfını kuran

Milli Burjuvaziyi destekleyip insanlarımızın

Dünyaya bakış açısını güzelleştiren

Türkiye’yi

Dünya ülkeleri gözünde değer bulur yapan

 

Şu bir gerçek ki

Atatürk adı geçtiğinde saygı sevgi yaşanmıştır

Dünya ülkelerinde

 

Ve canlarım çok güçlü devletlere karşı

Kurtuluş savaşı verip ilk başaran Atatürk’tür

 

Şunu bilelim canlarım

En dar koşullarda kurtuluş savaşı verdik biz

Atatürk’ümüzün plan programları gerçeğinde

 

Ve de herkesi şaşırtan başarı elde ettik

Emperyalist ülkeleri ülkemizden kovduk

 

Ve daha önemlisi canlarım

Atatürk’le ulus olduk biz

Ve haykırdık haykırıyoruz

“Ne mutlu Türküm diyene “ diye

Evet tekrarlıyoruz canlarım

“Ne Mutlu Türküm Diyene

Ne Mutlu Türküm Diyene

Ne Mutlu Türküm diyene”

 

23 Nisan Bayramımız Kutlu olsun canlarım

Saygı sevgi ve minnet duygularım sanadır

Atatürk’üm

Allah’tan rahmetler diliyorum sana

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..