Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '17

 
Kategori
Anne-Babalar
 

23 Nisan Benim Bayramım


 
Ben çocuğum, Atam bana armağan etmiş. O gün, Ne Liderler, ne Siyasiler, ne savaşlar, ne yarışlar, ne de kavgalar beni hiç ilgilendirmiyor.
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk ülkemin bağımsızlığını biz çocuklara bayram olarak armağan etmiştir. Annemle babamla, ağabeyimle, ablamla, arkadaşlarımla mutluluğumu paylaşacağım gün. Gelin sizlerde bugün bizim günümüzü yaşayın.
 
Bayramımız karnaval tadında bir bayram olsun. Balonlar uçsun göklerde, müzikler çalsın caddelerde, sihirbazlar bizi şaşırtsın, tavşanlar çıkarıp şapkadan, güvercinler uçursunlar. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çocuk olmanın sevincini, heyecanını anlarım.
 
Benim Bayramımda çocukluk duygularınızı unutmadan, umuyorum ki yetişkinler bir günlüğüne içindeki çocuğu yaşarlar ve bizlerle birlikte eğlenirler.
 
Bütün çocukların şeker tadında gülümsemeleri dileğiyle!
 
Serap Yavuzyaşar Özay
 
 
 
Toplam blog
: 12
: 105
Kayıt tarihi
: 28.09.16
 
 

Çocuk gelişim uzmanı ..