Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Bayramlar
 

23 nisan çocuklarımızın bayramı...

23 nisan çocuklarımızın bayramı...
 

Yarın 23 Nisan...

Ne kadar heyecanlanırdım çokcukluk günlerimde... Şimdi de o durumdan farksız değilim hani. 22 Nisan gecesi uyuyamazdım hiç neredeyse.Bayramda giyeceğim kıyafetlerin hepsini bi güzel yayardım koltukarın üzerine.Hiç buruşmamalıydı çünkü tertemiz ve çok düzgün olmalıydı benim bayram kıyafetlerim. Sabahı zor ederdim heyecandan . Kalkar kalkmaz elimi yüzümü bile yıkamadan daha gider kıyafetlerime bakardım ve gülümserdim...

Benim 23 Nisan sabahlarım hep böyle geçti. Heyecan dolu...

Aklıma geldide ; bütün okul sıraya girerdik , bando takımı en önde (bizim sınıfta hep en arkada olurdu çok bozulurdum neyse) tüm mahalleyi ' dağ başını duman almış gümüş dere durmaz akar ' marşını söyleyerek dolaşırdık . Ben en çok evimizin önünden geçerken bağırırdım annem sesimi daha çok duysun diye. Ne kadar da güzeldi o günler....

Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk bu bayramı çocuklara armağan etti , ülke çocuklarımıza bu bayramı doya doya yaşatmak dileğiyle ...

Teşekkürler Atam...

 
Toplam blog
: 11
: 575
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..