Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Bayramlar
 

23 Nisan kutlu olsun!

23 Nisan kutlu olsun!
 

Su kadar berrak, Güneş kadar parlak, Kelebek kadar özgür, Çiçek kadar renkliyim.

Ben Çocuk Gülümsemesiyim.

Sizler geleceği benden emanet aldınız. Öyle saf ve el değmemiş istiyorum geleceğimi geriye. Yaşanabilir bir Dünya bırakmalısınız bana. Duyduklarımı, gördüklerimi özgürce ifade edebileceğim bir Dünya... Ezbere, kulaktan dolma bilgiler istemiyorum sizlerden. Sizler bana rehberlik edin yeterli. Ben yapılandırırım tüm öğrendiklerimi. Bana düşünme fırsatı verin. Kendi değerlerinizi öğretmeyin. Bizim değerlerimizi öğrenelim birlikte.

Ben geleceğim. Ben Çocuk Gülümsemesiyim.

İstismarlardan uzak! Şiddetten uzak! Savaşlardan uzak! Bir Dünya istiyorum. Barış içinde yaşayalım istiyorum. Ve bunu isterken bencil değilim. Ben tüm Dünya Çocukları adına Barış istiyorum. Parolamız "Siyah Beyaz elele, geleceğe" olsun diyorum. Zümrüt Anka Kuş'una beraber binelim... Beraber izleyelim yukarıdan Dünyamızı, çok istediğimiz Masallar Diyarı'na yol alırken. Tüm Dünya çocukları beraber savaşalım istiyorum. Kırmızı Başlıklı Kız'daki hain kurtla, Hansel ile Gratel' deki kötü cadıyla. Beraber göğüs gerelim istiyorum Erklik Tanrısı'na. Beraber şarkılar söyleyelim istiyorum; Dedem Korkut'un kopuzuna eşlik ederek. Beraber havalanalım Aleaddin ve Yasmin'in uçan halısına binerek. Beraber çıkalım fasulye ağacına tırmanarak, göklere. Peter Pan ile birlikte hiç büyütmeyelim içimizdeki çocuğu... Yeryüzüne fırlatılmış ÜÇ Ok' u elele arayalım istiyorum. Beraber uyandıralım öperek, Yüzyıl Uyuyan Güzel' i...
Beraber olalım tüm Dünya Çocukları... Hepberaber elele....
Bayramımızı kutlarken siyasi hiç bir ideolojinin elinde ya da intikamların odağında olmayalım. Hazırladığımız etkinlikleri ailelerimizle birlikte büyük bir coşkuyla paylaşalım. Doğu' da Batı'da Kuzey'de Güney' de. Bizlere Atatürk'ün armağanı olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı, ilk Ulusal Meclisimizin kuruluşunu, Egemenliğimizi kazandığımız bu bayramı doya doya şarkılar söyleyerek kutlayalım. Sanki her tarafta bir düğün varmış gibi... Bu en şerefli, en şanlı günümüzde...

Beni hafife almayın. Geleceğim Ben. Çocuk Gülümsemesiyim.

 
Toplam blog
: 27
: 428
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

Ben Serpil Yüksel. Çanakkale'de dünyaya geldim. İlkokulda yazar olmamı isteyen harika bir öğretmenim..