Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

23 Nisan Kutlu Olsun

23 NİSAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

 

Hayatım boyunca 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı bu kadar yüreğimde hissetmemiştim ki ben tam bir Cumhuriyet kadınıyım.

Atatürk Sevdalısıyım.

Kendimi bildiğimden beri Resmi bayramlarımızın ne olduğunu, neden olduğunu çok iyi bilirim.

Ben ve kardeşlerim Cumhuriyetçi bir anne ve baba tarafından yetiştirildik.

Hürriyetin ne kadar değerli olduğunu onların anlatımları, okuduklarımızla bilirdik fakat hiçbir zaman değerinin ne olduğunu tam kavrayamamışım.

Mustafa Kemal Atatürk’ün ve cesur, silah arkadaşlarının verdikleri mücadeleyi,

Kurtuluş Savaşının acısını, figanlarını, yaşayanların dramlarını hiç bu kadar gönlümde, ruhumda hissetmemişim.

Oysa kurtuluşun, hürriyetin ne demek olduğunu Kurtuluş Savaşının neticesinde bize neler bahşedildiğini hep bilmeme rağmen.

 

HÜRRİYET SONSUZLUKMUŞ,

HÜRRİYET NEFES ALMAKMIŞ,

HÜRRİYET MUTLU OLMAK, GÜLMEK, CESUR OLMAK, GÜÇLÜ OLMAK, İNSAN OLMAKMIŞ.

 

Ey Mustafa Kemal, bu bizlere ve dünya çocuklarına armağan ettiğin bayramımızı evlerimizden kutlayacağız.

 

Kalplerimiz Cumhuriyet çocuk ve insanların hissetmediği ve hissedemediği coşkunun en tepesinde yoğunlaşacağız ve hep birlikte,

 

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE diyeceğiz ve

YÜZYILLAR BİR DAHİ YETİŞTİRİR ODA BİZE KISMET OLMUŞ diyerek dua edeceğiz.

 

Bayraklarımız balkonlarımızda, dudaklarımızda marşlarımız bağıracağız.

 

23 NİSAN KUTLU OLSUN.

HÜRRİYETİMİZ KUTLU OLSUN.

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....