Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

23 Nisan ve Barış Manço

23 Nisan ve Barış Manço
 

Merhaba 23 Nisan, merhaba çocuklar ve merhaba Barış severler...

Barış Manço hayatta olsaydı eminimki yine bu 23 Nisan tamamıyla çok sevdiği çocuklara ayırırdı.

O'nu ilk 23 Nisan haftası kapsamında Kadıköy Haldun Taner sahnesinde 26 Nisan 1994 yılında yaptığı söyleşide tanımıştım...

Uzun saçları ve neşeli yüzü ile girerken salona tüm çocukların sevinç çığlıklarını ve alkışlarını dün gibi hatırlıyorum.

Barış Manço çocuklara çocuk gözüyle bakmazdı... Hep çocuklara küçük vatandaşlar diye hitap ederdi. Çocukları önerserdi...

Bir sanatçı düşünün ki hayatının 10 yılını çocuklara program yapmak üzere adasın...Ve yine aynı programda bir efsane grup olan Kurtalan Ekspres çocuklara orkestra olsun...

Hayatının önemli bir bölümünü çocukların gelişimi, iyi birer birey olmaları için öğütler vermeye adamış bu istisnai sanatçı bu 23 Nisan'da da maalesef fiziken aramızda olmayacak.

O yüzden derim ki ben bu 23 Nisan'da radyolara ve televizyonlarda telefonlar açıp Barış Manço çalmalarını isteyelim..

Hem O'nu tanıyan bizlerin özlemlerine su serpilsin hemde daha Barış Manço'yu tanımayan yeni jenerasyon O'nu tanıma imkanı bulsun...

Barış ve Sevgi Dileklerimle

Barış Manço Rock Derneği Gn. Bşk

http://www.barismancorock.org

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..