Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    23 Nisan yaramadı bana......

    23 Nisan yaramadı bana......
     

    Evet bugün 23 Nisan neşe doluyor insan. Ama maalesef bende öyle bi durum söz konusu değil. Bi kere yapım bozuk benim. Eşim mağlum resmi tatil evde iken ve ben çalışıyorken nasıl olsunda ben neşe dolayım...!! Hayır yani her resmi tatilde durum bu daha resmi tatil arefesinden psikolojim bozulmaya başlıyor. Neymiş efendim catering firmaları tatil yapmıyormuş..... İnsanlar yemek yemesinmişmi..... Yesin efendim yesin bugün de evde yapsın, bugünde ekmek arası yesin. Bakın gerçekten çalışmak gitmiyor zoruma tek olayım eşim evde hava güzel bugün 23 Nisan ben burdayım!!! ,

    Zaten bu aralar gel-git bi psikolojim var. Zaten bu aralar adam ne yapsa batıyor bana. Bide ben burda çalışma çabası veriyorum. Sanki evde  bana faydası var,sanki bi kap yemek koyacak eve gidince önüme:(

    Sanki ben bütün gün çalıştım diye onun gözünde level atlıcam... Hayır yok öyle bişey... Bi de eve gidince boş boş suratıma bakacak sanki tam gün orda burda gezmişimde evin yolunu ancak bulabilmişim gibi..

    Bi de arayıp ağzımı yaya yaya şirinlik yapıyorum ''naaaapııyoosunnn'' aldığım cevap ''iyi uzandım öyle sen ne yapıon'' !!!! ''Elinin körünü yapıyorum'' ne yapabilirmki iş yerinde neticede.... Neyse dedim kızım bozma adamı aynı şirinlikle devam et ''hazır dinleeendin bugün akşam dışarı çıkalımmıııııı'' aldığım cevap zaten içler acısı şaka gibi insan kavgada söylemez ''gerek varmı'' o ne ki yaa sanki eve ikinci tost makinasını alalım demişim gibi gerek varmı yok tabi ne diye gerek olsun ki sende haklısın en son bir buçuk ay önce çıkmıştık nasıl olsa o bana daha bi üç ay idare eder şimdilik ihtiyacım yok.....!!!

    Yani durumum içler acısı.....akşam bana görünen tek yol bizim mutfaktaki ocakbaşında yemek yapmak... arkasından bulaşıktı ıvır zıvırdı derken saati oniki yapıp sonra uyumak....al annem sana 23 nisan neşe doluyor insan.....!!!!

     
    Toplam blog
    : 1
    : 81
    Kayıt tarihi
    : 23.04.14
     
     

    Tamı tamına 4,5 yıllık evli..... çalışan... arada bir kocasına çook aşık.... arada bir çok kızan...