Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

23 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

24 Kasım 1 yıldır MB ailesindeyim

24 Kasım 1 yıldır MB ailesindeyim
 

Milliyet Blog Ailem


24 Kasım 2007 ve 24 Kasım 2008, Yarın

Sizlerle tam bir yıldır birlikteyim.Milliyet Blog ailesiyle yeğenim Yakamoz Murat Gülcek (MB ailesinde 2008 yakışıklısı) sayesinde tanıştım.

Kendisine sonsuz teşekkürler ediyorum.

Sizlerle birlikte herşeyi paylaşmaya çalıştım, çünkü paylaşmayı çok seviyorum.

Bir çok Milliyet Blog arkadaşımla tanıştım ve onların hepsini çok sevdim, çünkü Sevmek güzeldir.

Tanıştığım bir çok arkadaşım, yazılarımı okuduğunu ama zamanlarının kısıtlı olmasından dolayı yorum yazamadıklarını bildirdiler, bu beni çok mutlu etti en azından yazılarımı okunarak bile olsa paylaşabilmenin gururunu taşıdım.

Nereden nereye,

Bir zamanlar evdeki çöplerimiz toplamak için çöpçüler sokak içlerine eşeklerle gelirlerdi çöp toplamaya, şimdi ise çöp toplayan arabalar var.

Ben de ilk Milliyet Bloga geldiğimde ve ilk yazımı yazdığımda yazdığım yazıma fotoğraf dahi koyamazken bu gün yazılarımın altına istediğim sayıda fotoğraf ekleyebiliyorum.

Türkçem konuşurken ve yazarken çok eksikti kendime göre, bu eksikliklerimi MB de okuma ile ve yazma ile biraz düzeltebildim daha da iyisi olacak biliyorum.

Bu güne kadar tam 108 blog yazdım.

Yazılarıma çok yorum aldım.En az yorum aldığım yazımın başlığı 'Saz çalan beyefendi', idi ve ben bu yazıdan sadece 2 yorum aldım ama olsun, bu yazımın okunma sayısı 309 olmuş.

En çok yorum aldığım yazım ise 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı yazımdı ki bu yazıma tam 71 tane yorum aldım ve o günün sonunda bu yazım en çok okunanlar listesinde 9223 kişinin okumasıyla 1.sıraya yerleşti.

Şu anda aynı yazımın okunma sayısı 9491 olmuş.

Sizlere bana göstermiş olduğunuz arkadaşlıktan, ilginizden, yakınlıktan ve sevgiden dolayı sonsuz teşekkürler ediyorum.

Hep varolun, hep sağlıklı yaşayın, hep huzurlu olun, ve hep gülün olur mu?

24 Kasım aynı zamanda Öğretmenler Günü bu vesile ile tüm Öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu, mutlu ve huzurlu olsun inşallah.


Sonsuz sevgiler sizlere


Hülya Gülcek/Alyoşa, Sevmek güzeldir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...