Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

24 Kasım'larda

24 Kasım'larda
 

Kalemlerin gücü bir ulusun geleceğinin göstergesidir.






Çiçekler,çelenkler,şiirler,özdeyişler,
Sevgi,saygı sözcükleri dudaklarda ;bizler için.
Haylazı,uslusu kaynaşır;sevilesi öğrenciler,
Ellerde çiçekler;sıcak bakışlar bizler için.


Biz öğretmenler;bazen sevilen bazen kızılan,
Her yaşamda ,bir iz bırakan,
Bazen bir anneden ,bir babadan yakın,
Çiçeklerimiz!...Başarınız övüncümüzdür;unutmayın sakın.


Öğrenmenin sonu yoktur,bilesiniz,
"Bir şey biliyorum;o da hiçbir şey,
Bilmediğimdir" diyen bilgeyi ,örnek alınız.
Ata'nın gösterdiği hedefe ,umutla ilerleyiniz.


Bizler hatırlanırız coşkuyla,24 Kasım'larda
Küsmeyiz,yılmayız,unutulsak da 25 Kasım'da!...
Yeter ki hayat dersinin,her sayfasında,
Kanıtlansın başarılarınız aydınlar saflarında.

AYNUR BÜYÜKEŞMELİ
Emekli Türkçe Öğretmeni

Başta, rahmetli babam olmak üzere; üzerimde hakkı olan tüm öğretmenlerimi sevgi, minnet, şükran duygularımla anıyorum.Aramızda olmayanların, mekanının Cennet olmasını, yaşayanların da sağlıkla nice yıllara ulaşmasını diliyorum.
Bu mesleğe gönül vermiş, tüm çalışan ve emekli olan değerli öğretmenlerin; günlerini kutluyor, sevgilerimi iletiyorum.

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..