Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

24'ünde 24 olmak

İnsanlar doğuyor, büyüyor ve sırayla ölüyorlar. Kimin koyduğu sıraya göre veya hangi sıraya göre olduğu umrumda

değil. Küçük bir çocuktum hayatımı hep cüce olarak geçireceğimi sanırdım. Biraz daha olgunlaşınca "tamam" dedim.Hayatın iler lerken aslında ömüründen gün geçtiğinin ayırdına bile varamıyor insan.Ömrün nasıl geçtiğini anlamıyor insan. Zamnın birinde bir bilgeye ölmeden önce iki soru soruyorlar ilki:İnsanlar nasıl yaşar? Bilge cevap verir; İnsanlar gariptir hiç ölmeyecek gibi yaşarlar, hiç yaşamamış gibi ölürler. Sıra gelmiş ikinci soruya :"Peki sen ne öneriyorsun?" Bilge yine sıralamış, Kimseye kendinizi "sevdirmeye" kalkmayın ! Yapılması gereken tek şey, sadece kendinizi "sevilmeye" bırakmaktır. Önemli olan; hayatta, "en çok şey'e sahip olmak" değil, "en az şey"e ihtiyaç duymaktır. İnsan böyle bir hikaye bilince soruyor kendine yalnız kaldığı anlarda benim neye ihtiyacım var diye?

Bugün 24/072010 Yani ben doğalı tamıtamına 24 yıl oldu. Gariptir ben ölü doğmuşum. Doğardoğmaz ağlatamamışlar beni, neden sonra bilmiyorum ama tekrar dünyaya dönmüşüm neden döndüm neden dönderdiler hiç bir fikrim yok istemiyorum da zaten. İnsanlar doğuyor, büyüyor ve sırayla ölüyorlar. Kimin koyduğu sıraya göre veya hangi sıraya göre olduğu umrumda değil. Küçük bir çocuktum hayatımı hep cüce olarak geçireceğimi sanırdım.Biraz daha olgunlaşınca "tamam" dedim. Hayatın ilerlerken aslındaömüründen gün geçtiğinin ayırdına bile varamıyor insan.Ömrün nasıl geçtiğini anlamıyor insan. Zamnın birinde bir bilgeye ölmeden önce iki soru soruyorlar ilki:İnsanlar nasıl yaşar? Bilge cevap verir; İnsanlar gariptir hiç ölmeyecek gibi yaşarlar, hiç yaşamamış gibi ölürler. Sıra gelmiş ikinci soruya:"Peki sen ne öneriyorsun?" Bilge yine sıralamış, Kimseye kendinizi "sevdirmeye" kalkmayın ! Yapılması gereken tek şey, sadece kendinizi "sevilmeye" bırakmaktır. Önemli olan; hayatta, "en çok şey'e sahip olmak" değil, "en az şey"e ihtiyaç duymaktır. İnsan böyle bir hikaye bilince soruyor kendine yalnız kaldığı anlarda benim neye ihtiyacım var diye?

Bugün 24/072010 Yani ben doğalı tamıtamına 24 yıl oldu. Gariptir ben ölü doğmuşum. Doğardoğmaz ağlatamamışlar beni, neden sonra bilmiyorum ama tekrar dünyaya dönmüşüm neden döndüm neden dönderdiler hiç bir fikrim yok istemiyorum da zaten. Bugün ayın 24'ü ve ben 24 oldum. Mutlu değilim.Çünkü bir daha 24 olamam imkansız. Bir ailem var özlediğim bugün onların yanında olmak isterdim. Bir sevgilim var elini tutmak isterdim. Bir çok arkadaşlarım var yanında olmak isterdim. Hayat bundan sonra daha karmaşık daha kötü daha plansız, isterdim 2 veya 4 olmak. Gace 01 30 ve ben bu günümü yalnız geçirmek istiyorum. Bir daha hiç 24'ünde 24 olmamayacam zira.. Mutlu değilim. Çünkü bir daha 24 olamam imkansız. Bir ailem var özlediğim bugün onların yanında olmak isterdim. Bir sevgilim var elini tutmak isterdim. Bir çok arkadaşlarım var yanında olmak isterdim. Hayat bundan sonra daha karmaşık daha kötü daha plansız, isterdim 2 veya 4 olmak. Gece 01.30 ve ben bu günümü yalnız geçirmek istiyorum. Bir daha hiç 24'ünde 24 olmayacam zira. Herkese teşekkürler
 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..