Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Anılar
 

25 Ekim günlüğü

25 Ekim günlüğü
 

Sevgili arkadaşım dün akşam ömrümden bir ömür yedim. Benim ufaklığın kursu 7.40 da bitiyor. Ben eczaneyi 7.30 da kapatıyorum. Yetişmem imkansız. Bekçi, her akşam söylene söylene bizi bekliyor, son çocuğu da teslim etmeden gidemiyor. Uzak bir yerde oturuyormuş. Bizi bekleyince de eve ancak 10 da ulaşabiliyormuş. Yani söylenmekte haklı. Çarşamba günleri, çıkışa yetişebilmek için hep erken çıkıyordum. Dün yoğunuz diye, çıkamadım. Adamı bekletmek de içime sinmedi. Kursa telefon açıp çocuğu Akmerkez'in kapısına bırakın dedim. Hani bekçiler, güvenlik filan, güvenilir bir yer yani.
Nasıl bir trafik var, iyi ki bekletmemişiz. 8.30 da ancak Akmerkeze ulaşabildim. Atladım arabadan, çocuğu kapıdan almaya koştum. Çocuk yok!
Diğer kapıya koştum, orada da yok. Kapı güvenlikler, dış bekçiler, kim varsa seferber oldu. Anonslar filan, Yok!YOK!En üst kattan en alt kata, dükkanları taramaya başladım. Tam yarım saat! İnsanın aklına bu gibi durumlarda hep en kötüsü geliyor. Ömrümden 1 yil gitti.
Çocuklarını doğuya askere uğurlayan annelerin ruh hali işte hep böyle, diken üstünde. Allah kimseyi çocuğu için endişelendirmesin. Bir ara, o kadar umutsuzluğa kapıldım ki kendimi dışarı attım. Bizimki ileriden sallana sallana geliyor. Arama sırasında kendimi ne kadar kastıysam, onu görünce birden elim ayağım çözüldü. Sarıldım ağladım. Kursun şoförü yanlış yere bırakmış, bizimki de hiç yer değiştirmeden orada bekler dururmuş. 'Neden bu kadar geciktiler' diye bizi merak edermiş. Sonunda merakına yenilip Akmerkezin güvenliklerinden cep telefonu istemek için hareket etmiş. Kendisinin ki arabada tabiii. Sabah almayı unutmasa bunların hiçbiri gelmeyecek başımıza. Velhasıl, eve ancak 9.30 da varabildik. Ama güzel dersler çıkardık.1- randevu yeri mutlaka soru işareti kalmaksızın belirlenmeli, 2- cep telefonsuz dışarıya çıkılmamalı,
3- Oğlum artık büyümüş, telaş etmeye gerek yok, NO PANİC!!!. Paylaşmak istedim.
Sevgilerle,

 
Toplam blog
: 19
: 909
Kayıt tarihi
: 27.06.08
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Eczacıyım. 2 Çocuk annesiyim...