Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

25. Yıl yazısı

25. Yıl yazısı
 

10 Ağustos


25 yılını anlatmak zordur esasen. Bazen tek bir satırla özetleyip, kestirmeden gidersin. Bazen de kitaplara sığdıramazsın anılarını.

25 yılını anlatmak kısa bir özettir çoğu zaman. Unutulmazların canlanır nedense gözünde. Onlardır bugün neden güçlü biri olduğuna sebep. Yer yer acıklıdır, yer yer sevinçlidir her bir sahne. Ama hepsi senin geçmişindir en nihayetinde.

25 yılını anlatmak bir sınav kağıdını hatırlamaya benzer. Neyle sınandığını çok iyi bilirsin, ama soruların ne olduğunu unutursun bazen. Bu zorlu bir imtihandır. Adını mıh gibi kazımışsındır aklına, ruhuna, bütününe.

Bugün bir doğum günü.

Bugün 10 Ağustos, benim doğum günüm.

Birçok tebrik aldım, sürprizlerle karşılaştım.

Mübarek bir cuma günü sabah ezanıyla başlayan hayatımda 25 yılım geride kaldı. Allah'tan ömrümün geri kalanını yalnızca hakkımda hayırlı olanlarla birlikte kılmasını diliyorum.

Bugüne kadar ''Neydim, N'oldum ?'' diyebildiğim için ve her zaman da ''Ne olacağım? '' sorusunu aklımdan çıkarmadığım için Allah'a çok şükür. Beni sınıyor, ama yollarımı da açıyor. Çok şükür...

Son olarak eklemek istediğim birkaç özür satırı da var bu yazıma.

Yapma dediklerini defalarca kez yaptığım için,

Üstünü tek kalemde çizdiğin insanların altını defalarca kez çizdiğim için,

Seni kırmalarına defalarca kez olanak verdiğim için, 

Her daim gülen yüzüne, defalarca kez hüzün bıraktırdığım için,

...

Senden özür dilerim Hakan Serbest !

Bugün bir doğum günü, bugün benim doğum günüm.

Teşekkürler herkese !

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..