Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Hamilelik Öncesi
 

26 Eylül Tüp Bebek Destek Toplantımıza gelmek ister misiniz?

26 Eylül Tüp Bebek Destek Toplantımıza gelmek ister misiniz?
 

Ben hafta içi İstanbul Florence Nighitngale Hastanesi Tüp Bebek Bölümünde Tüp Bebek Koordinatörü olarak görev alıyorum. Burada anne olmak isteyen , uzun denemeler sonucunda anne olmu, evlat edinmiş birçok kadınla birlikte çalışıyorum. Süreç zor..

Stresin çok etkinli olduğunu 9 yıllık tecrübemle söyleyebilirim.

Geçen yıl başlattığımız Tüp bebek Destek Toplantılarının bu yıl ilkini 26 Eylül cuma saat 12:30 da yapıyoruz.

Siz Tüp bebek tedavisürecinde olabilir, tüp bebekle çocuk sahibi olmuş olabilir ya da negatif denemeleriniz olmuş olabilir. Herkesi bekliyoruz. İlla ki bizim klinikte tedaviolmanıza gerek yok. Amacımız; anne ve anne adaylarının birbirine destek olması. Biz sağlık profesyonelleri de toplantı sırsında danışmak istediklerinizi cevaplamak için yanınız da olacağız. Ücretsizbiretkinlik olacaktır. Bu toplantı sırasında yanınızda tahlilleriniz varsa hocalarımız o konuda da size destek verecekler.

Gelmek katılmak isterseniz yapmanız gereken tek şey, bebeimgeliyor@gmail.com email atmak veya 0212 3756490 telefonla arayıp, kayıt uyaptırmanız yeterli..

www.bebeimgeliyor.com

 
Toplam blog
: 198
: 1218
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Ben  Bebeimgeliyor Doğuma Ve Bebeğe Hazırlık Eğtim Programlarından oluşan hamile eğitimleri verme..